/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny computer
Fra : XxoO
Vist : 487 gange
158 point
Dato : 03-10-07 17:36

Hej, jeg vil købe en ny computer, jeg tror det skal være en bærbar, men det MÅ også godt være en stationær, hvis jeg finder en god en til billig penge ;D .. Den skal være en gaming comp, og koste 5000-7000kr.

Kommentar
Fra : Ronnijensen

Dato : 03-10-07 17:39

jeg synes du skal gå ind på www.dell.dk, så kan du selv bestemme hvordan din computer skal være. fx hvis du skal bruge den til spil - eller hjemme arbejde.
Ellers kan du jo altid gå ned i din tdc butik og spørge om råd :D

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 03-10-07 17:41

Jeg gider ikke en dell, den jeg har nu er en dell, og kort sagt er det noget lort

Kommentar
Fra : Ronnijensen

Dato : 03-10-07 17:44

så synes jeg du skal søge på google. hmm hvis du vil have en gamer pc, så skal du også selv bestemme hvad der skal i det er helt klart det bedste. Det koster heller ikke mere end 6000-7000 kr :D så det er bare med at søge på google.

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 03-10-07 17:51

Jeg er ikke så god til det tekniske i en comp, så jeg kan ikke rigtig selv sætte en sammen, derfor håbede jeg på at nogen kunne komme med et link.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-10-07 17:55

prøv ALDI

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 03-10-07 17:58

PRØV MED ET LINK PLEASE ? Link til en comp, ikke bare til en side!

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 03-10-07 21:33

Her kan du selv klikke dig frem til en

http://www.edbpriser.dk/Products/Listsubcategories.asp?ID=1

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-10-07 21:46

Du kan desværre ikke få en gaming laptop til 7000,- der kan det hele men kom med 10000 så skal jeg finde en til dig.

Jeg finder nu et link alligevel.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-10-07 21:51

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=xlo403cd7JNMWqiI

rul ned og sæt selv det ind du vil have i så skal du bare se prisen.

En 2,0 Ghz core 2 duo processor
2 GB ram
160GB HD m 7200 omdr.
Grafikkort der kan spille m. 512 MB dedikeret ram. (meget sjældent for en laptop)

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 04-10-07 14:57

Ehhm, tror jeg har ombestemt mig, vil nok hellere have en stationær, men jeg har skærm og det hele, så :) Og jeg har ikke og en skid forstand på alt det core 2 duo ting, den skal bare kunne køre WoW og cs, og lidt andre ting nok, og den skal kunne køre dem med ordentlig grafik på:)

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 04-10-07 15:16

men den com du havde "bygget" i linket, ville den godt kunne køre WoW -World Of Warcraft og Cs/Css (Counter Strike/Counter Strike Source)

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 158 point
Dato : 04-10-07 15:26

Nu kender jeg ikke din holdning til hvad support angår.

Men hvis du vil prøve at finde det billigst så prøve www.edbpriser.dk og lav en computer derinde men så er chancen for du får alle delene fra hver sin butik lidt stor medmindre du selv vælger det.

Ellers skal du prøve at kigge i A-Z/bilka føtex blade de har tit en billig god computer med det hele i. Men de kører alle sammen med Vista og hvis du ikke vil have det så skal du måske selv lave den eller få nogen til at hjælpe dig med at samle den.

Men prøv at se ind på www.shg.dk eller www.midtdata.dk ellers så prøv at gå ind til en computer butik og få dem til at hjælpe dig med at samle en god computer.

F.eks.

Intel Core 2 Duo T7500
2048Mb Ram PC6400
S-ATA300 320GB
GeForce 8600 GTS
Windows XP PRO

så er du godt kørende ihvert fald.

og hvis du vil kan du jo sige det skal være et bundkort der understøtter SLI så hvis du vælger at opgradere en dag kan du f.eks sætte et grafikkort mere i

Held og lykke

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 04-10-07 16:27

Zith, tusind tak for dit svar

Godkendelse af svar
Fra : XxoO

Dato : 04-10-07 16:28

Tak for svaret zith.