/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
KAMPSPORT I MIT NÆROMRÅDE ??
Fra : Traffic
Vist : 4045 gange
100 point
Dato : 03-10-07 14:24

Jeg vil gerne dyrke kampsport, og gerne Wing Tsung, Krav Maga eller lignende !! (Selvforsvar)

Det vigtigste er, at det er så tæt på virkeligheden som muligt !!!
Det må også gerne være Grappling eller noget i den stil, bare ikke noget hvor man skal have en speciel dragt
(Jeg har ikke noget imod disse kampsportsarter, men synes de er for turneringsprægede)

PROBLEMET ER BARE, at jeg bor i Midtjylland - den nærmeste større by er Herning !!
Grindsted er det sydligste jeg vil køre, men helst i Herning !
Nogen der kender klubber eller lignende i dette område hvor ovenstående kan dyrkes ??

Nazgul

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-10-07 15:02

- kan du ikke bare smutte på Crazy Daysi i Herning? Der er masser af muligheder for at træne...

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 60 point
Dato : 03-10-07 15:16

Prøv her: http://www.martialarts.dk/klubber.asp?stilart=0&omraade=9&klubnavn=&search=yes

Du kan specificere dine ønsker øverst efter geografi og kampsport.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-10-07 21:33

Wintg Tsun er på ingen måde selvforsvar, det angrebsbaseret.

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 05-10-07 06:17

Tak for svaret pve.

Jeg var opmærksom på denne side, men den gav mig ikke hvad jeg søgte !
Havde håbet der var nogen herinde der havde kendskab til klubber der ikke lige figurerede på nettet !

Men jeg accepterer dit svar, da det med stor sandsynlighed kan hjælpe andre der søger et sted at træne deres kampsport !

Nazgul

Kommentar
Fra : charmetrolden01

Dato : 30-01-08 16:09

hej.
jeg dyrker selv karte og er meget glad for det,
du kunne jo altid tage nogle prøvetimer i
herning karateklub.

www.herningkarateklub.dk

Kommentar
Fra : trille2009

Dato : 20-02-08 23:32

hej, traffic, jeg har selv dyrket wing tsun 4 grad, men måtte stop pga helbred, men du kan sende

en email til wing tsun hjemmeside og spørge hvor der er en klub nærmest din by.
Wing Tsung kommer aldrig på virkeligheden, fordi man kan jo aldrig træne det uforsete,
men tag en snak med trænerene (øverst træner kalder man sifu).
om man træner karate eller wing tsun er hvad man er til, alle stilarter har noget at byde på,men
få en snak med de virkelig experter.

her er linket til wing tsun, hovedkvateret i danmark.

http://www.wingtsun.dk/