/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyd på indgående E-mails
Fra : Dieter
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 03-10-07 10:47

Er det mon muligt at få en lyd på, når der kommer en E-Mail ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-10-07 10:56

I Outlook: Funktioner > Indstillinger > E-mail indstillinger > Avancerede e-mail-indstillinger... Der hakker du "Afspil en lyd" af...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 35 point
Dato : 03-10-07 11:35

kontrolpanet - lyde og lydenheder - fanen lyde - scroll ned til NY postmeddelelse - her kan du vælge at bruge den lyd der er forud indstillet - eller en af de andre ved at bruge gennemse- klik ok

det er så til outlook express i xp

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-10-07 19:11

miritdk> Det virker også i Outlook. Min siger med en kælen, og lidt underdanig kvindestemme "Master.... I´ve got mail for you..."

Stadigvæk spæner jeg ind til pcen hver gang, men hun er forsvundet....

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 03-10-07 19:13

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 19:16

velbekomme dieter

åhh ja justuniverse - man kan sætte alt muligt på - jeg havde en lang overgang en lyd af brevsprække - SÅ fandt jeg også "mistress u´ve got mail" - NU siger den blot stille og roligt klingeling med en juleklokkeminilyd (miritdk ord)

HAR været ude og lege hos bekendte med alle mulige og mest umulige lyder - lige fra søde - sjove og helt u-udholdelige og påstået jeg ikke ved hvor det kommer fra - men har måttet gå til bekendelse - især over "luk for det lort"

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-10-07 19:20

miritdk> Ja, det er tegnet på den ultimative ensomhed, hvis jeg - sludder "man" selv indtaler noget, der skal minde om en kælen kvindestemme, og så alligevel hopper på den hver gang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 19:31

Naaaaaaah - ensomhed har vel ikke noget med et at gøre - men drilagtighed - og i begyndelsen af den periode hvor jeg blev tvangsindlagt til at bruge pc på jobbet havde jeg det faktisk rigtig sjovt med forskellige lyde til forskellige handlinger

hmmm burde være

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-10-07 19:37

Wow... "tvangsindlagt".... andre insisterer... (til gengæld uden lyd)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 19:43

haha - jamen det var tvang - de skippede jo de gode gamle skrivemaskiner - ikke om jeg ville røre sådan en elektronisk farlige maskine - men det blev enten eller - og jeg ville jo beholde jobbet - så bøjede mig for min chefs insisterende lange taler (et led i min uddannelse var hulkort )
Da jeg senere blev chef i eget firma var det desværre grundlæggende at bruge computere - så den er jeg aldrig kommet uden om - *G*
Idag - tjahhh - den er da dejlig at have - og sjov når det stikker een - men IHHHHH hvor kan man også blive træt af den - bare for 5 min efter lige at lukke op igen - for jeg synes jo bestemt der er noget jeg s k a l kigge på her og der (lyd eller ej)

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-10-07 19:54

Ja. Pas på den nye sygdom. "Online-Compulsive-Disorder" Jeg mistænker nogengange mig selv...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 20:10

det har jeg overhovedet slet ikke spor mistanke om

lige pt har jeg et tv der sådan er on og off som det selv vil - SÅ er det ski skønt lige at kunne se og høre det man vil - eller ikke vil gå glip af

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-10-07 20:20

Tja. Jeg har lige mistet lyden på min pc af én eller anden grund... Dér plejede jeg ellers at have tv-et til at køre... Så nu aner jeg ikke en dyt om, hvad der sker ude i verden. Og det første jeg tænkte var: Hvem kan jeg få til at hjælpe med at få lyden tilbage.... Så var det lige, at jeg kom i tanker om.....

Kommentar
Fra : miritdk