/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
En god melodi
Fra : dior
Vist : 887 gange
150 point
Dato : 02-10-07 18:00

Hej alle.
Jeg hørte en super god melodi i radioen i formiddags.Tror den var italiensk.I al fald var det en melodi med fut i
Desværre fik jeg ikke fat i hvad den hed,men gruppen eller sangeren hedder noget med "menamora".Da jeg ikke kan ret meget på fremmede sprog,er det helt sikkert stavet forkert
Men er der nogle af jer der kan hjælpe,gerne både med titel og hvem der synger?Måske er der nogle af jer,der også har hørt melodien,og bidt mærke i den?
Jeg har forhørt mig i dag både i Fona,og hos TP Music,men ingen kendte den,og kunne heller ikke finde den da de slog den op
Hilsen dior.

Accepteret svar
Fra : Thorendal

Modtaget 160 point
Dato : 02-10-07 18:12

Nu siger du jo ikke noget om på hvilken kanal, du hørte sangen eller nærmere hvornår på formiddagen, men her kan du se de forskellige playlister fra P3: http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&oid=&dd=&mm=&yyyy=&cidName=P3

God jagt.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 18:21

Hej Thorendal.
Tak for et hurtigt svar.Jeg var ikke hjemme hos mig selv,så véd ikke på hvilken kanalMen det var et sted mellem kl.10-11.Og på samme kanal snakkede de bl.a. om alkoholikere,noget med hvor mange genstande man må drikke om ugenJeg vil lige tjekke dit link,hvis jeg kan hitte ud af det

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 18:28

Tak for linket.Det er jeg glad for at have til en anden gang.Men lige den melodi jeg hørte,kan jeg ikke finde..Vender tilbage lidt senere.Foreløbig tak for hjælpen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 18:52

Det er muligt det staves sådan her:
ME namora.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 18:57

Måske har jeg selv fundet den her,men er ikke helt sikker:
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1
Tror jeg bestiller den,det er jo ingen herregårdMen venter lige lidt.Måske kommer her én der kender den

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-10-07 19:16

Jamen selv tak, og dejligt at du har fundet din melodi!

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 02-10-07 19:17

Det kunne være P4 du hørte den på. Den er landsdækkende på det tidspunkt så det skulle være til at finde på samme link som ovenstående, men med P4 i stedet.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 19:42

Citat
Jamen selv tak, og dejligt at du har fundet din melodi!
Jah,jeg tror da det er den..Men der står at det er en single..så er der jo nok kun det ene nummer..Men pyt,jeg bare eje denVender tilbage når jeg har set Sporløs

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 19:44

Citat
Det kunne være P4 du hørte den på. Den er landsdækkende på det tidspunkt så det skulle være til at finde på samme link som ovenstående, men med P4 i stedet.
Ja,det er højst tænkeligt.Jeg skal have kigget på det link igen,for melodien må vel være der når den er blevet spillet idag

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 21:22

Tak for svaret Thorendal.Selv om jeg selv fandt melodien,skal du have point,da jeg blev glad for linket du sendte med.Det skal jeg nok få brug for en anden gang.
Mange tak for hjælpen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 21:28

Hej igen Thorendal.Jeg fandt den sandelig alligevel på det link du sendte med!Den blev spillet kl. 11.10 i formiddags,og dem der synger hedder Juanes

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-10-07 21:28

Det var da sørme så lidt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-07 21:37

Når jeg søger hos TDC, må melodien være med Juanes, og tror at melodien må hedde Me Enamora

Du kan lytte lidt her http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/Call?htmltemplate=./artist/viewartist.htm&limit=670243&startnum=51&endline=100

så kan du da hører om det er den rigtige melodi

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 22:06

Citat
Det var da sørme så lidt!
Nix,det var meget,og glad blev jeg!!Og JUBIIII,der var én der var så sød at sende melodien til mig..

Citat
Når jeg søger hos TDC, må melodien være med Juanes, og tror at melodien må hedde Me Enamora
Hej NordstedJeps,det er nemlig den..
Knus og på genskriv fra mig!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-07 22:11

Dejligt at hører, at der stadig findes så flinke mennesker, så er vi ikke så egoistiske som det siges

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 02-10-07 22:14

.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-10-07 22:14

Det har du i al fald ret i!!Det er så rart at nogle vil og kan hjælpe,og lige så godt hvis man også selv kan hjælpe

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 02-10-07 22:20

Hej Dior.

Hvis du vil se Musikvideoen er den at finde her.

http://www.youtube.com/watch?v=KWA59qwfGL0

Hilsen Laika_Pigen.