/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Disney
Fra : maja-hjort
Vist : 768 gange
30 point
Dato : 02-10-07 15:21

Hej hej...

er der nogen her inde der kender en side hvor de har masser af walt disney produktioner til salg...

både tegnefilm og alm. film.

det skal bare være dvd.

på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : ministie

Modtaget 40 point
Dato : 02-10-07 15:39

Her er et par sider hvor der helt sikkert er Walt Disney film.

http://www.moviezoo.dk/index.php?formatet=&q=walt+disney&f=soeg&offest=0

denne side er rigtig god den har mange film
http://www.haushoej.dk/search.asp?keyword=walt+disney

Hilsen ministie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-07 15:58
Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 02-10-07 15:59

tusind tak for hjælpen... ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden jer her inde...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-07 17:02

Maja, hvis du har fået et brugbart svar, så er det mest almindeligt at man lukker spørgsmålet, det gøres ved at at accepterer det svar man syntes bedst om.

Lige under skrivefelterne, er der muligheden for at accepterer.

Altid dejligt at kunne hjælpe, og velkommen til kandu

Godkendelse af svar
Fra : maja-hjort

Dato : 02-10-07 18:27

Tak for svaret ministie.