/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
tekst og billede på t-shirt???
Fra : solling
Vist : 3301 gange
75 point
Dato : 02-10-07 14:24

Hej Hej er der nogen der kender til et billigt sted på internettet hvor mAn kan bestille t-shirt med sit eget billede og en tekst på ???

alle de steder jeg har fundet kan man kun få ENTEN tekst eller billede....

SÅ ALTSÅ GERNE ET STED HVOR MAN KAN FÅ TEKST OG BILLEDE PÅ SAMME T-SHIRT...

PÅ FORHÅND MANGE TAK FOR HJÆLPEN

Kommentar
Fra : solling

Dato : 02-10-07 14:25

OG HVIS DER VAR EN DER KUNNE ANBEFALE ET GRATIS PROGRAM HVOR MAN KAN SÆTTE SJOVE TING SÅSOM RAMMER, HATTE OSV PÅ BILLEDER SÅ VIL DET OGSÅ BLIVE MODTAGET MED KYSHÅND :-

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-07 14:53
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-07 14:56

DSD? OK, det koster - men det er også kvalitet derefter...

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 37 point
Dato : 02-10-07 21:10

Du kan rent faktisk selv lave det.
I ALDI har de haft, og har af og til, sådanne specielle ark, hvor du kan udprinte de motiver du syntes (også svigermor).

Arkene er i A4 og billedet og evt tekst sættes op i et program, som word eller et grafikprogram med mulighed for udskrivning.
Billedet skal spejlvendes før udskrivningen.
Når billedet er tørt, lægges det på den ønskede t-shirt og stryges på, hvorefter dækpapiret fjernes.

Billedet skulle være vaskbart.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 02-10-07 22:45

Jeg bruger dette fra USA. Hurtigt og god kvalitet og størrelser på T-shirts-
Du kan sætte private billeder på og tekst selvfølgelig.

http://www.zazzle.com/cr/design/pt-shirt

Kommentar
Fra : solling

Dato : 03-10-07 10:39

hej det lyder godt..hvor lang tid er de om at levere

Kommentar
Fra : solling

Dato : 03-10-07 21:25

hmm det var lige så dyrt som i dk og så porto oven i...hmmmm

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 03-10-07 21:26

Tak for svaret severino.