/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp til afspilning af avi!!!
Fra : Tr4nE
Vist : 726 gange
323 point
Dato : 02-10-07 11:21

Hej jeg har prøvet at åbne en avi fil og den skriver at den kun kan åbnes i et program der hedder 3wplayer problemet er bare at det indholder spyware og jeg har prøvet med div. andre programmer og der skriver den at jeg skal bruge ( 3wplayer ) for at åbne filen???

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 02-10-07 11:25

forresten så bruger jeg vista

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 02-10-07 11:39

hey...

Har du prøvet VLC media player?

Den har reddet mig mange gange...

Kan downloades her: http://www.videolan.org

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 02-10-07 11:45

Ellers prøv at konvertere avi-filen til et andet format.

Det kan du bla. gøre gratis på denne side: http://www.zamzar.com

Jeg har prøvet siden... virker super...

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 02-10-07 11:47

ja den virkede desværre heller ikke, det er også den jeg som reglet vælger at bruge, fatter bare ikke at den skriver det skal værer det program,,

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 02-10-07 11:50

Dr.Disco den der side kan ikke conv. filer der er større end 100 mb, og den fylder 1.3gb

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-10-07 11:52

Avi filer kan i realiteten have en del forskellige kodninger, så ikke hvad som helst kan spille dem.
Jeg har dog aldrig mødt reelle videofiler som direkte skriver at de skal bruge et helt bestemt program.
Jeg tror det er en fupvidio, kun fremstillet med det formål at få dig til at downlode og installere snavset.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-07 11:55

Du skal bruge DivX codecs for at afspille AVI filer, du kan hente en pakke gratis her: http://www.divx.com/divx/windows/download/ når du installerer behøver du ikke installere andet end codecs, der står på siden at det er for Windows XP- 2000 og Vista, så prøv det

Kommentar
Fra : Doktor_Digital

Dato : 02-10-07 12:18
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-07 13:30

Lad os lige få at vide HVAD det er for en fil .....

Mit gæt:

En eller anden xxxfil der er lavet så den IKKE kan afspilles på andet.....

Hold for guds skyld fingrene væk fra den afspiller - den fylder bare din komputer med en masse trojanere.....

En alm. avi-fil vil du kunne afspille på ALT - så det må være noget ret specielt du har fået fingre i

Lad være med at hente alle mulige codecs - det løser IKKE problemet.....

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 02-10-07 15:02

hehe nej det jeg fundet ud af jamen det er en film og det er ikke xxxxxxxxxxxxx film sådan noget gider jeg ikke at bruge min tid på at hente.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-07 18:52

Er det noget du har fået/hentet via p2p - så smid det væk......

Du har INGEN garanti for HVAD det indeholder......

Annuller spørgsmålet
Fra : Tr4nE

Dato : 12-10-07 16:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål