/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvad er nu det for noget P..
Fra : viskinge
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 02-10-07 09:35

Jeg har spamfilter, firewall, antivirus osv.
Efter jeg har fået spamfiltret på, er alle de "mærkelige" e-mails forsvundet, fint nok.

Nu har jeg lige pludselig fået 2 næsten ens. Hvad er der til forskel, siden de åbentbart går fint gennem filtret????

Citat
As a business you have been preapproved to receive 41600 USD TODAY!

No hassle at all, completely unsecured.
There are no hidden costs or fees.
Worried that your credit is less than perfect? Not an issue.

Give us a ring, now..

Turn your dream into a reality.

A look of sincere concentration was good because it flattered them, and when editors were flattered, they would sometimes give in on some of their mad ideas. She did not show up with his medication until nine oclock, and by then he needed it quite badly - so badly that he had been thinking of going to his stash.

Malcolm Delgado

Citat
As a business you have been preapproved to receive 55799 USD TODAY!

No hassle at all, completely unsecured.
There are no hidden costs or fees.
Worried that your credit is less than perfect? Not an issue.

Give us a ring, now..

Turn your dream into a reality.

Moving caused the band of fire below his waist and in his legs to sink in deeper, cinching his legs like belts studded with hot, inward-pointing spikes. Well, if you want to know for sure, just check the six oclock news, he thought, and then had to raise both hands to his mouth to plug up the giggles.

Gale Weir

Der er ikke vedhæftet noget.

MVH

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 02-10-07 09:40

Tja - de bliver skrappe efterhånden.
Men får de det til at ligne et alm mail - går den jo lige i gennem.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-10-07 09:49

Hvad bruger du af spamfilter ? Har det ikke en "lærefunktion", så du kan vise filteret de mails ? Et spamfilter burde også kunne filtrere på ordvalget, og selve "strukturen" i indholdet.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-10-07 11:55

Ingen spamfiltre er perfekte.

Hvis man filtrerer på ordvalget, kommer man nemt til også at filtrere de ægte mails fra.

Spammerne er også blevet gode til at undgå eller skjule fy ordene.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-10-07 12:54

Nogle spamfiltre er bedre end andre. Jeg kan sagtens filtrere den slags med Cactus spamfilter, uden det giver fejl på legitime mails.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-10-07 13:05

Nogle spamfiltre virker også sådan: Hvis du ved disse mail`s selv erklærer dem for spam, - så har den registreret at lignende fremover også bliver "spammet".

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 10-10-07 08:54

Tak for svaret e.c.
Også tak til alle andre. Har ikke modtaget flere "mærkelige" siden, kun disse to !!!

MVH