/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Huske LOGIN
Fra : Franksp
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 01-10-07 23:06

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre, for at KanDu kan huske mine LOGIND koder?

Jeg har sat "fluebenet"

Mvh
franksp

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 23:18

Den husker IKKE din kode men dit Nick! Ellers kan du måske gå op i Funktioner og sætte den til at spørge efter om koden skal gemmes.

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-10-07 23:22

HVORDAN?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 23:26

Funktioner:
Indstillinger i bunden.
Indhold oppe i fanebladene.
Autofuldførelse i bunden.
Flugeben i Brugernavne og adgangskoder/ spørg om adgangs koder skal gemmes.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-10-07 23:42

Tak

Der er flueben i spørg om adgangs koder skal gemmes.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-07 23:42

Ja, lad være med at logge af, bare gå ud af siden......du står alligevel kun som online i den tid du åbner Kandu og er på siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-10-07 00:43

Man kan på programmer der autoudfylder ens oplysninger.Men om det virker på Kandu ??
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 02-10-07 02:30

Hvis du sletter cookies, så ryger login, men som det allerede er foreslået, så kan du få programmer til at huske dine brugernavne og koder, eller brug Firefox som web browser, den har næsten alt indbygget: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/ og du kan nemt bygge flere hjælpe funktioner ovenpå

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-10-07 05:24

Hvad med at få en Kodeordshusker...

http://www.roboform.com/

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 07-10-07 21:35

Tak for svaret o.v.n..

Jeg sletter cookies, hver dag.. Så det må så være derfor.

Mvh
franksp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-07 22:15

Med Firefox kan du lade adgangskodehuskeren gemme din login og slette alle cookies, login på Kandu bliver udfyldt automatisk, når åbner siden, du skal bare klikke på Log ind, tak for point