/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fiat Doblo
Fra : Ronni2200
Vist : 1117 gange
100 point
Dato : 01-10-07 15:42

Hey..
Vi går og overvejer at købe en Fiat Doblo. og ville hører om nogen har erfaring med sådan en fætter?? og ved at de findes i en udgave fra årg. 2001 hvor der er monteret 1-2 ekstra sæde/sæder i bagagerummet, og om det er lovligt/forsvarligt??

Ronni

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 17:47

Citat
der er monteret 1-2 ekstra sæde/sæder i bagagerummet, og om det er lovligt/forsvarligt??

hvorfor skulle det ikke være lovligt/forsvarligt når bilen er født med det?

http://www.bilpriser.dk/news.do?newsid=1428

Her er alle de Varianter som bilen er lavet i siden 2001.

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 17:48
Kommentar
Fra : Ronni2200

Dato : 01-10-07 19:23

Ja den side har jeg også kigget på. men den model jeg taler om, har 2 sæder som er placeret så man har front mod hinanden, ( som Citroen berlingo) Og er også nysgerrig efter at høre fra folk med kenskab til denne bil/model om der er ting som man skal tage ekstra højde for når man kigger på dem. rust/mekanik ect ect..

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 01-10-07 21:53

Nååh okay, det ved jeg så intet om, kører kun lille golf I. Er ikke vant til så store biler.

Men en fransk bil er jo FRANSK.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-10-07 00:26

Citat
Men en fransk bil er jo FRANSK.

Nejda Fiat er ikke fransk.
alimak

Kommentar
Fra : Ronni2200

Dato : 02-10-07 04:29

Nej mener nu også den er Italiensk.

Annuller spørgsmålet
Fra : Ronni2200

Dato : 09-10-07 23:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål