/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kortoververden... lidt bonus
Fra : CLAN
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 30-09-07 13:24

Hej Kortoververden
Takker for info på http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=110311
Citat
Det kommer også med tidden, men selv om der er tale om fælles ejerskab, er det stadig to forskellige selskaber.

Jeg kan fortælle dig at du KAN oprette mobiltelefon gennem Cybercity, det er ikke noget der markedsføres, men ring til CC og spørg, så kan du få en samlet pakke med Internet, fastnet og mobil.
Produktet hedder simpelthen Cybercity Mobil.

Senere vil der komme samme type bundling fra Sonofon og til den tid vil Canal Digital være en del af pakken også

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 510 point
Dato : 30-09-07 13:26

Velbekomme

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:29

Jow' jo... lidt skal der da falde af, selv om jeg kom med det på en andens "tråd", men i bund og grund var det jo et spørgsmål + jeg drukner i points

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:30

Tak for svaret Kortoververden.