/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til finsk sang.
Fra : Sygate
Vist : 1667 gange
97 point
Dato : 30-09-07 13:09

Jeg hørte et rigtig godt finsk nummer forleden.
Det er en pige/kvinde der synger på finsk uden instrumenter i baggrunden.
Der er nogle mænd der synger lidt i baggrunden som det eneste.

Ved godt det er meget sparsom information, men jeg har jo lov at håbe at der er en der lige kender den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-09-07 14:01

Hvor har du hørt det nummer ??

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-09-07 17:38

Det var en sang jeg hørte i en bil på cd. Men kender ikke ham der kørte og fik ikke spurgt. Men det er nok en forgæves søgen. Men hvis man har hørt en finsk sang, så er det sikkert den. Så mange internationale kendte finske sange er der vel heller ikke.

Accepteret svar
Fra : shakky

Modtaget 97 point
Dato : 30-09-07 22:39

hej sygate.
mit bud er denne her i orginal,men ved dog at den også findes i mere tecnostil,
håber at du kan bruge det.

http://youtube.com/watch?v=vjvVBCNcL_A

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 30-09-07 22:53

Hvor er det bare vildt.. Det er jo præcist den

Vidste bare der var en der kunne hjælpe herinde... fedt... tak..