/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
nokia 6280
Fra : Henson
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 30-09-07 12:16

Hej nogle der kan hjælpe mig ? under opdatering af mi nokia 6280 gik den død og nu kan jeg hverken tænde den eller noget den vil bare ingenting. hvad gør jeg ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-07 12:31

Indleverer den til reparation....

Hvis den er helt død er der jo ingen der kan noget...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-07 12:34

Hvis du af en eller anden grund har afbrudt opdateringen kan du risikere at telefonen er fuldstændig død og ikke kan reddes, det eneste du kan gøre nu er at sende den til service

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 12:39

Velkommen i klubben
Min gik også død... totalt (som du beskriver). Heldigvis var der stadig garanti + telefonen blev opdateret hos forhandleren, så jeg fik en ny... enda den nye model.
Beklager min din telefon er "Toast"

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-07 12:42

CLAN

Det er da lidt heldigt at du har fået garantien til at dække, den dækker normalt ikke i den slags tilfælde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 12:45

Kortoververden... jeg havde da blevet stik tosset, hvis ikke. Telefonen var sendt ind for opdatering via forhandleren, da den havde det med at gå i sort.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-07 12:51

Det er jo også en lidt anden situation når den hos forhandleren er gået død i opdateringen, end hvis du selv har været i gang med at opdatere den

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 12:55

Jeps
Henson kan kun indlevere... uden at fortælle noget, kun sige den ikke fungere mere, og så håbe på det bedste.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-07 13:00

CLAN

Tjah, men det ville jo være uærligt, i øvrigt er de jo ikke dummere end mennesker de teknikere, og hvis det lykkes dem at få liv i den vil de nemt kunne se hvad der er sket.

Chancen er at de kan få den til at køre, ellers er der vist ikke meget at gøre

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:04

Jeg er da enig... det må være op til Henson's samvittighed

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:12

Undskyld Henson at jeg benytter din tråd... men du har jo fået svar.
Kortoververden... lige et lille spørgsmål, nu hvor du er Sonofon mand
Sonofon og CyberCity er jo som bekendt gået sammen http://www.ks.dk/konkurrence/afgoerelser/afgoerelser-2005/konkurrencestyrelsens-afgoerelser-31-august-2005/2005-08-31-sonofon-koeber-cybercity/ hvordan kan det så være, at Sonofon ikke kommer med gode telefon tilbud, til CC kunder (det er jeg)? Jeg har ikke set/modtaget noget som helst, og vil da mene der er en potientiel kundekreds at "fange".
Bare en "strøtanke"....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-07 13:17

Citat
Sonofon ikke kommer med gode telefon tilbud, til CC kunder (det er jeg)?

tillader mig et bud.....

Du er jo ALLEREDE kunde - det er NYE de skal have fat i

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-07 13:19

CLAN

Det kommer også med tidden, men selv om der er tale om fælles ejerskab, er det stadig to forskellige selskaber.

Jeg kan fortælle dig at du KAN oprette mobiltelefon gennem Cybercity, det er ikke noget der markedsføres, men ring til CC og spørg, så kan du få en samlet pakke med Internet, fastnet og mobil.
Produktet hedder simpelthen Cybercity Mobil.

Senere vil der komme samme type bundling fra Sonofon og til den tid vil Canal Digital være en del af pakken også

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:21

Takker for info
Har CC og telefoni fra samme... mobilen er dog Telmore (tidligere 3).
Firmamobil... som er Sonofon

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-09-07 13:25

Kortoververden... sving ind forbi http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=110315

Annuller spørgsmålet
Fra : Henson

Dato : 12-10-07 15:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål