/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Oplukker-ring, hvor?
Fra : Jesperkg
Vist : 1036 gange
50 point
Dato : 29-09-07 17:23

Er der nogen der ved hvor man kan købe en ring med oplukker?
Altså noget i stil med denne:
http://www.ajeriksen.dk/Files/Afgangstroejer/2007/32_DK07w_ring.jpg

Har haft en som jeg købte i tyskland, men er kommet til at smide den væk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 18:20

Næhhh

Men jeg har et overtræk til Bic-lightere der indeholder oplukker.....

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 29-09-07 18:21
Kommentar
Fra : Jesperkg

Dato : 29-09-07 22:00

Du kender vel ikke et sted i danmark at man kan få den, så jeg slipper for at bestille den fra udlandet?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-07 22:10

Det er da ikke noget problem, altså at handle på nettet i udlandet, jeg køber tit fra England... uden problemer
Jeg har kigget på Danske sider... men uden held men kigger da lige igen

Kommentar
Fra : Jesperkg

Dato : 29-09-07 22:15

Er bare ikke helt sikker på hvilken størrelse at jeg skal have, og så er det lidt besværligt at få byttet, hvis det er over nettet.
Men kunne være at man lige skulle gå ind til en guldsmed eller noget først, lige for at blive målt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-07 22:21

ihhhhh guuuder hvor kan man få meget...
http://www.gadgets.dk/bar-stuff.html?osCsid=a5f273b4b63f02e3dd428ca7fdd0c919
men ingen ring så jeg er bange for du bliver nød til at handle i udlandet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-07 22:22

God idé at få dit ringmål først
Mål evt en ring du kan passe... eller som du selv siger, ned forbi den lokale guldsmed.

Kommentar
Fra : Jesperkg

Dato : 29-09-07 22:27

Gadgets har faktisk haft den før, men den er der åbenbart ikke mere
Men jeg må en tur ned til guldsmeden og få min finger målt!

Godkendelse af svar
Fra : Jesperkg

Dato : 29-09-07 22:34

Men tak for indsatsen CLAN
Tror lige at jeg vil prøve at kontakte A.J. Eriksen først, og se om jeg måske kan få dem til at sende den til mig.
Ellers er jeg godt på vej ned til guldsmeden

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-09-07 22:38

OK og takker for points... fortsat god weekend

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 29-09-07 22:40

I den butik der hedder X-TRA kan man købe dem. Det er sådan en billig biks med alt til mellem 10 - 50 kr eller sådan noget.

Mvh Cirkelinedk