/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
killdisk hiren`s
Fra : biksemad
Vist : 592 gange
40 point
Dato : 28-09-07 21:31

hej jeg har en hp bærbar på 80gb,og jeg er i gang med og bruge killdisk for dos v.3.1 metode gutmann og er ved og slette,overskrive 74,5 gb men der er også en partion unnallocated på små 10 gb det er ikke noget jeg har oprettet,er det noget fra hp,og kan man bruge killdisk på den,eller skal man lade den være,vil det give problemer,hvis man sletter den,overskriver den.
der står harddisk drive(80h)
local disk(1:)
unnallocated
mvh jan

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-07 21:39

Unalocated = tomt område / ingen partition.

Det kan være rester fra en recovery partition.

Så er den tom - kan du godt tage den med.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 28-09-07 22:34
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-09-07 22:46

Miritdk - spørgsmålet er om det er klogt at lowformatere (killdisk) et område som tilsyneladende er tomt og ikke partitioneret.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 30-09-07 12:23

Jeg går ud fra at du skal bruge disken til noget andet.. derfor killdisk hele disken.
Så er den efterfølgende helt ens over hele overfladen = Ikke noget der evt kommer til at give problemer sidenhen.

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 09-10-07 20:06

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-07 20:08

velbekomme