/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
undertekster der ikke virker ?
Fra : solling
Vist : 2711 gange
75 point
Dato : 28-09-07 17:59

har fået et lille problem... for en uges tid siden fik jeg virus på min pc og måtte køre back up og nu kan jeg pludselig ikke få mine srt undertekster til at køre på mine backup film på harddisken når jeg afspiller dem i vlc?????
de film jeg have liggene virker fint og også underteksterne men de undertekster jeg har downloadet efter mit "nedbrud" virker ikke ???
hvad pokker kan der være galt? jeg ligger dem i samme mappe som filmen og giver dem samme navn, bare med srt endelsen men der sker ikke noget når jeg afspiller...
kan jeg have slettet et eller anden program eller hvad mangler jeg ..
HJÆLP HÆLP HJÆLP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-09-07 18:02

Du har måske så mange piratprogrammer at udrensningen også har gjort dem lovlige

Kommentar
Fra : solling

Dato : 28-09-07 18:18

?

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 28-09-07 18:55

Du skal have fat på programmet "VobSub", der ligger til fri download på:

http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html

Go´ fornøjelse!

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 28-09-07 19:02

Du kan evt. også hente Media Player Classic og manuelt indsætte undertekster:

http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm

Kommentar
Fra : solling

Dato : 28-09-07 19:12

hmm har installeret vobsub men det hjalp da ikke... har aldrig brugt vobsub før og det har da virket fint...

har mediaplayer men syntes den er irriterende at bruge...

ville bare gerne have det gamle til at virke som det altid har gjort ????

Accepteret svar
Fra : Daxxa

Modtaget 75 point
Dato : 28-09-07 21:05

Du ska bruge denne her så virker det..
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm

Kommentar
Fra : solling

Dato : 28-09-07 21:43

det virker heller ikke .....skal jeg gøre andet end bare at installere det ????

JEG KAN SIMPELTHEN IKKE FORSTÅ DET....JEG HAR GJORT FULDSTÆNDIG SOM JEG PLEJER ?????

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 03-10-07 21:24

Tak for svaret Daxxa.