/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cleo grin
Fra : Disi
Vist : 1798 gange
200 point
Dato : 28-09-07 08:58

Hun var døbt Ellen Sofie Jensen, men det var som Cleo, at hun blev folkeeje.

Søger hendes grin på mp3 de afspiller den tidt på P3
Er her nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-09-07 15:43

Du kan sikkert finde noget her....og få det på mp3 afspilleren.

http://www.dr.dk/search/forside.htm?output=xml_no_dtd&client=default_frontend&oe=UTF-8&ie=UTF-8&q=%20%20cleo

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 28-09-07 16:34

Hmm lidt underligt spørgsmål. Men kan du ikke fortælle hvilket program på P3 de afspiller den samt hvilke dage, tidspunkt osv. Det ku hjælpe meget med at skaffe det på mp3

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 29-09-07 09:23

Det er som regl fredag morgen hvor de tester lytternes humør fra en skal fra 1 til 10

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 30-09-07 15:39

Hørte hele go morgen P3 fra i fredags og hørte alt der var om fredagens morgenhumør men hørte ikke noget grin.. Desvære, for ellers kunne jeg ha rippet den ned..

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 30-09-07 21:50

hvordan ribber man ? og hvordan smidder man noget på

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-10-07 21:48

det kan ikke passe at der ikke er nogen der ligger inde med dtte grin
Skal vi sover eller hvad også griner Cleo så hjerteligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-07 22:01

smut på biblioteket og lån den så du kan rippe den - de har den alle steder

http://www.statsbiblioteket.dk/search/index.jsp?query=author_normalised%3A"Cleo"&action=classic

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-10-07 22:17

Jeg kan ikk finde ud af hvordan man "ribber"

Annuller spørgsmålet
Fra : Disi

Dato : 01-11-07 07:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål