/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
D&G ur-rensning
Fra : dordi
Vist : 1095 gange
20 point
Dato : 27-09-07 22:23

Har købt et D&G armbåndsur for 3 uger siden, et bredt med creme/lyst læder, det er allerede nu meget beskidt, ulækkert snavset, lidt af sved, lidt hvis det har fået vand, osv osv.
Kan sådan et på nogen måde renses, eller var det 165 € ud af den rene lomme??? Ved godt det er min egen skyld det nok er blevet beskidt........

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 28-09-07 08:35

Du kan jo altid prøve med sådan noget man bruger til at rense skind/læder med, du kan prøve at spørge i en butik (sko, tasker o.s.v.)

Men jeg tror ikke på du får det pænt igen, såfremt der er skjolder på efter vand, pletter af forskellig art o.s.v.

Visse ting er altså bare ikke beregnet til brug, hvor de risikerer at blive udsat for skidt, sved, vand m.m.

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 11-10-07 23:37

Tak for svaret dova.