/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Svampe
Fra : Højris
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 27-09-07 12:39

Hej til arne.jakobsen !

Hvis du skulle se lidt med fra sidelinjen, så gi mig et prej i private indlæg.

Det drejer sig om en svampetur.
SU. ASAP.

MVH. Højris.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-09-07 12:44

Ser ikke ud som om han kigger forbi hver dag. Har selv prøvet at skrive til ham, men får følgende: Det er ikke muligt at skrive til arne.jakobsen, da arne.jakobsen har valgt kun at modtage private indlæg fra sine favorit brugere

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 27-09-07 12:54

Det var også der jeg kom til.
Så derfor prøver jeg at få Arne ud af busken på en anden måde.

Håber så bare på at det ikke varer for længe.

Annuller spørgsmålet
Fra : Højris

Dato : 02-10-07 00:24

Efter at have læst en del, hvor AJ optræder,forstår jeg en hel del af den polimik der har været.
Jeg har derfor ikke, løst til at møde ham. Sæt han har glemt at tage sin medicin.