/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvorfor nu det ???
Fra : miritdk
Vist : 1050 gange
50 point
Dato : 27-09-07 12:01

jeg har en nabo der har fået lov at benytte min pc mens deres egen er til reperation, vi har nu forsøgt at oprette en bruger hos kandu.dk i to dage uden det lykkes - hvorfor filan det ???

Deres mailadresse er jo ikke identisk - og ok ip-adressen er jo - men skulle det have nogen betydning ??? (der er jo mange der har dbl profiler såååeehhh ???)

Nogen forslag (udover smalsnak) ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:03

I må have tastet forkert et sted......

Muligheden er også at du pr automatik er logget ind.....

Har du fjernet dine egne cookies....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:04

ingen forkert indtastning - det var også min første indskydelse

ja egne cookies er væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:04

og jeg logger ikke ind automatisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:08

Det eneste Kandu skal bruge er et "nick" samt en mailadresse der IKKE TIDLIGERE er brugt.....

Har de tidligere været på Kandu, og glemt det, men forsøger at bruge samme mail - går den ikke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:09

Prøv at oprette en helt ny hotmail/gmail....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:12

PS...

Kandu er ligeglad med IPadressen - det er kun når "folk" skal smides ud...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-07 12:13

Havde naboen en "bruger" i forvejen på kandu, så kan naboen vel bare logge ind med profil og password.

Hvis naboen ikke i forvejen havde en profil på kandu, så haster det vel ikke så meget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:14

nope ingen bruger på kandu i forvejen

ingen mail der er brugt til formålet af samme årsag

weird problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:15

det er sq da utåleligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:17

Så må du jo ud med hvad der sker når du/de forsøger at oprette en bruger.....

Punkt for punkt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-07 12:20

Citat
jeg har en nabo der har fået lov at benytte min pc mens deres egen er til reperation, vi har nu forsøgt at oprette en bruger hos kandu.dk i to dage uden det lykkes - hvorfor filan det ???

Det er bare typisk, pc'en er til reparation netop på det tidspunkt hvor "jeg" ville være bruger på kandu.

Naboen må have lidt tålmodighed han/hun ved jo ikke hvad hun er gået glip af

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:22

naaaaaaaah ans - der er god grund til - udover lige det her - at naboen får lov at bruge pc´en - det er oven i købet ret nødvendigt lige i de her dage.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:23

1. indtaster ønsket brugernavn

2. indtaster mailadresse

3. kontrollerer alt er ok

4............. send og så sker der nul og nada - siden ligesom vender og går tilbage til udgangspunktet.

vi har forsøgt hos en anden nabo - der gik det heller ikke - øhhhh ????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-07 12:27

Jeg er ikke i tvivl om at naboen har brug for at komme på nettet, men at det netop er nu at naboen vil være bruger på kandu !!!!!

Kan du ikke på naboens vegne stille spørgsmålet/tippet ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:27

Kan være det er DIN tur til at besøge www.malwarecheck.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:28

Se nu lige om ikke der ligger en mail fra kandu med password

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:30

Citat
Jeg er ikke i tvivl om at naboen har brug for at komme på nettet, men at det netop er nu at naboen vil være bruger på kandu !!!!!
- det er jo ikke altafgørende men når de så gerne vil hvorfor så ikke - var der mere du ville vide ans (som du nok ikke får at vide )

refi - læs lige - der har heller ikke været mulighed hos en anden nabo - og det har nul og nada med vira spy malware o.a at gøre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:31

Citat
Kan du ikke på naboens vegne stille spørgsmålet/tippet ...
.. tjoeeh - hvis jeg vidste hvad det var - det blander jeg mig nu ikke i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 12:37

har fået besked om at der ikke er nogen mail fra kandu - altså no news

Kommentar
Fra : proben

Dato : 27-09-07 12:54

Denne bruger har jeg lige lavet - så det fungerer udmærket.....

Der kommer en mail fra Kandu med dit Password - dette kan du senere ændre....

Sååååå

REFI

Kommentar
Fra : proben

Dato : 27-09-07 12:55

PS...

Det er oprettet med EN NY hotmailadresse.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-07 12:56

Back igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-07 13:54

Citat
- det er jo ikke altafgørende men når de så gerne vil hvorfor så ikke - var der mere du ville vide ans (som du nok ikke får at vide ;-)

Nej, men jeg kan jo godt "more" mig over at en person som pt er uden pc netop på dette tidspunkt ønsker at blive bruger på kandu.

Citat
refi - læs lige - der har heller ikke været mulighed hos en anden nabo - og det har nul og nada med vira spy malware o.a at gøre

Jeg ved, at jeg ikke får svar, men naboerne må da have gang i noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 15:53

Citat
Nej, men jeg kan jo godt "more" mig over at en person som pt er uden pc netop på dette tidspunkt ønsker at blive bruger på kandu.
er det morsomt - og hvem siger det først er nu det ønske er opstået ???

Citat
Jeg ved, at jeg ikke får svar, men naboerne må da have gang i noget
.. jamen det er da også ærgeligt du ikke lige ved hvad naboerne her beskæftiger sig med tantesnageans - kan du ikke nøjes med at snage hvor du selv bor eller er territoriet ikke stort nok ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-07 16:18

http://www.kandu.dk/spg110164.aspx#1237265

Nej du blander dig jo ikke Men du ved hvad dine naboer vil på nettet, især når det ikke kan lykkes.

Citat
.. jamen det er da også ærgeligt du ikke lige ved hvad naboerne her beskæftiger sig med tantesnageans - kan du ikke nøjes med at snage hvor du selv bor eller er territoriet ikke stort nok ?

Jeg snager ikke hos mine naboer De får lov til at leve et liv uden min indblandingen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-07 19:14

Med mindre Kandu databsen er i udu - så lyder det mærkeligt.
Men har du først oprettet et nick evt. med forkert mail adresse kan du ikke oprette det samme nick igen nogen steder..................... det nick er tabt 4ever.
Hilsen nickveteranen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 19:26

nope ans - hvor i alverden skulle jeg vide hvad naboer venner og bekendte vil og kan og gør på nettet -- det har ikke min interesse medmindre jeg er blandet direkte ind i noget/whatever - desuden kan jeg ikke se hvad der i den grad tiltrækker dig her - udover at - tjahhh hvad laver du egentlig ????
Til gengæld synes jeg at jeg vil give dig lov at nyde at oprette en tudetråd selv NU !!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 19:28

og til e.c - ingen løsning fundet og vedkommende har endnu ikke kunnet oprette en profil - har heller ikke haft en før - weird !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-07 19:29

Jeg vil tilbyde at lave en profil i selv kan rette.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-07 19:29

altså rette mail-adresse.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-09-07 19:35

i kan også låne en midlertidig mail-adresse som hænges på denne profil.

Når i først har rettet mail adressen har jeg ingen adgang mere.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-09-07 19:35

Hej miritdk

kig lige her engang, og se om ikke det kan løse det for dig

http://www.kandu.dk/spg110091.aspx#1236319

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-09-07 19:36

hovsa, forkert genvej
her er den rigtige

http://www.kandu.dk/spg110091.aspx#1237453

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 19:40

kan være EX..... - oplysninger i morgen på et tidspunkt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-07 20:22

jeg har ikke glemt tråden men har ikke haft forbindelse til vedkommende endnu - vender tilbage hvis der er nyt

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-07 20:35

ok, vi venter da bare videre

Kommentar
Fra : nemifan

Dato : 09-10-07 19:01

altså min er ikke en xp men jeg kunne godt. men hvordan kan du skrive dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-07 19:08

nemifan - hvordan skrev du selv

til jer andre - der ER ikke nogen løsning for den stakkels mand åbenbart - så jeg anullerer spørgsmålet

tak til jer alle for forsøg på hjælp

ps.. fik en hint om at familien måske havde en i forvejen brugt ip-adresse der måske er bannet på kandu - tjahhh - men det må de selv rode med så - ikke noget jeg kan hjælpe dem med jo og har ikke fået noget at vide.

Annuller spørgsmålet
Fra : miritdk

Dato : 09-10-07 19:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

masser af gode råd og idéer men ikke noget der kunne bruges desværre - sorry