/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Opret forbindelse til websted
Fra : BWJ
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 27-09-07 00:42

Hej - Jeg er ved en fejl kommet til at skrive forkert brugernavn i dialogboksen til "Opretter forbindelse til osv" - og har ydermere sat hak i "Husk adgangskoden" - og det gør den!!! Jeg kan simpelthen ikke få den deleted. Hvor går jeg ind og slettet denne komando? Hilsen bwj

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-09-07 07:06

Fjern flueben i "husk adgangskode" - indtast korrekt adgangskode - opret forbindelse.
Næste gang du opretter forbindelse kan du reetablere "husk adgangskode".

Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 27-09-07 08:10

God morgen brokke44
Desværre, jeg har prøvet dette, men dialogboksen husker stadig det "forkerte" brugernavn

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 200 point
Dato : 27-09-07 10:11

God morgen.

Ok - gå ind i funktioner (IE) - "slet browserdata" - "slet adgangskoder" - så skulle du kunne starte på en "frisk".

Godkendelse af svar
Fra : BWJ

Dato : 27-09-07 22:57

Tak for svaret brokke44.

- der er glæde i det lille hjem

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-09-07 09:27

Det er altid en fornøjelse at sprede glæde omkring sig - God weekend