/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Ekspres
Fra : sdam
Vist : 1879 gange
100 point
Dato : 26-09-07 20:07

Hvordan / hvor ser man "belægningensprocenten", eller den ledige kapacitet, i ens Outlook Ekspres (indbakke, og i hele mappe mappesystemet).
Jeg har set noget med at den kommer og meddele noget i retning af, at den ikke kan modtage mere indpost m.v. p.g.a. manglende palds eller lign.!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 20:10

den besked får du kun hvis du er tilknyttet din udbyders webmail og netop den er overfyldt.

mig bekendt

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-09-07 20:18

Jeg får lige for tiden den samme besked når jeg har hentet nyhedsindlæg et par gange... Har prøvet lidt af hvert, men intet ser ud til at hjælpe på det...

Så jeg følger lige med her..

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-09-07 20:20

Jeg kunne da også give et af rådene videre - måske det virkede for trådstarter

Søg efter filen, der hedder folders.dbx - husk at afmærke at den skal søge efter skjulte filer og mapper.
Den mappe omdøber du til folders.old - herefter genopretter outlook selv den rigtige fil igen. Måske det virker for dig...

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 20:22

der er vel egentlig ikke tale om en fejl her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 20:25

lige et ps - jeg har fået meddelelsen et par gange hvor netop webmailen var overfyldt - før udbyder lagde mere kapacitet ud - får det ikke mere

og dobbelt ps - at rette filerne i outlook ekspress kan gøres nemmere end det - download:

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/OE6.exe

Når filen er hentet skal du genstarte Windows. Undlad at starte Outlook Express

Dobbeltklik på det programfix du netop har hentet

Klik på Start i den lille programboks der kommer frem

Vent et kort øjeblik mens programmet overskriver de defekte systemfiler med nye

Tryk Ok og genstart maskinen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 20:31

Of topic......

Hvorfor i alverden gemmer folk flere år gamle mails i en uendelighed.....

Om 20 år er problemet vokset over hovedet på selv det bedste mailprogram....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 20:33

ved du hvad refi - DET kan også undre mig

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-07 20:37

under filer, mappe, findes "komprimer alle mapper"

Husk at tømme "slettet post"

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-09-07 20:38

eftersom spørgsmålet gik på outlook expres så går jeg ikke ud fra et er webmail der er tale om...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-09-07 20:43

Dine *.dbx filer er forhåbentlig mindre end 2GB, som er max. størrelsen i Outlook Express:

http://support.microsoft.com/kb/903095/da
Se denne information.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-09-07 20:46
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 20:49

tedd - jo det kan nemlig godt være hvis oe er knyttet til webmailen - når webmailen så er overfyldt giver det problemer - men ok - ikke sikkert spørger har knyttet den til jo

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 26-09-07 20:53

Tak for svaret jomfruane.