/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
dansk manual til LG 32LB2R
Fra : solling
Vist : 3333 gange
155 point
Dato : 26-09-07 09:44

hej hej har netop købt dette dejlige tv : LG LCD 32LB2R, men det var en demo model uden dansk manual..... er der nogen der ved om man kan downloade den et sted fra nettet ???
links modtages med kyshånd

på forhåd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-09-07 09:56

Her kan du downloade en PDF på engelsk:

http://de.lge.com/products/sidemenu/list/tv%7Clcdtv_PRD%7CMANU_manu.jhtml

- der er åbenbart ikke nogen på dansk...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 09:58

lige akkurat - manualen findes ikke på dansk (SKAL den faktisk)

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4654&menu=Multi&menuid=426&catid=426

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-09-07 10:01

- der varjeg lige hurtig nok, ligger her som nummer 3:

http://de.lge.com/products/sidemenu/list/tv%7Clcdtv_PRD%7CMANU_manu.jhtml

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 165 point
Dato : 26-09-07 10:08

- alle gode gange...

Den åbner ikke direkte, skriv:

Produktgruppe: LCD TV
Sprache: Alle
Modell-Nr.: 32LB2R

- og tryk på: Suchen

- så dukker den danske op som nummer 3...

Hvis du ikke har Acrobat Reader til PDF læsning, kan du downloade den fra samme side.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 30-09-07 10:47

Citat
lige akkurat - manualen findes ikke på dansk (SKAL den faktisk)

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4654&menu=Multi&menuid=426&catid=426

Se det er så IKKE korrekt, hvis du nærlæser dansk købelov, søger på forbrug.dk, eller på anden måde tjekker lidt på manual krav, så ville du vide kravet hedder der minimum skal være en skandinavisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-07 11:12

nå ja - dansk - norsk - svensk = ok - men filene ikke finsk osv

Kommentar
Fra : solling

Dato : 30-09-07 11:19

firmaet leverede alligevel en dansk manual så mine sorger er ovre....

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 30-09-07 11:20

men mange Tak for svaret alligevel Stouenberg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-07 11:20

hurra

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-09-07 11:23

Velbekommen...