/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Systematisk Vedligehold ?
Fra : NegoZatoR
Vist : 537 gange
200 point
Dato : 26-09-07 08:36

Hej derude .. jeg vil høre jer om der er nogen af jer der ved eller kan henvise til noget specifikt med "Systemastisk Vedligehold"

Det mere specifike jeg ikk kan finde noget om nogen steder kaldes

" Hvad Viser En Badekarskurve " ?

" Kan man Lave SystematiskVedligehold på komponent Neveau" ?

"Hvilke Tre Aktiviteter er Typisk for Systematisk Vedligehold ?"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 08:42

vedligehold af hvad ?

Annuller spørgsmålet
Fra : NegoZatoR

Dato : 26-09-07 17:00

Jeg har selv fundet ud af det .. :)