/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp til at vælge bærbar
Fra : Jens43
Vist : 555 gange
500 point
Dato : 26-09-07 07:29

Hej venner er der nogen af jer der har en kvalificeret mening om hvad jeg skal vælge???

Znote 6625WD - 8600M GT - Pro - Power

15.4" WSXGA+ 1680x1050 (6625WD)
2.20GHz Intel® Core™2 Duo T7500 - 4MB
2GB (2x1024) DDR2 PC5300 - 667MHZ
160GB 7200omdr. SATA Hitachi
Intel® Turbo Memory 1GB (Læs info) (I)
DVD-RW Dual Layer brænder (All)
Zepto Zpro 300Mbit trådløst netværk (ABGN)
Microsoft® Vista Home Premium - DK
Dansk (DK) tastatur (6xx5WD)
Udvidet service fravalgt.
6 Cellet Standard Batteri
Ja, indbygget bluetooth
Totalkr 11.106,2

ELLER:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393417

ASUS F3Sv AK151C

HJJJJÆÆÆLLLPPPP

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-07 07:34

Jeg kan ikke hjælpe dig, men faldt over denne artikel

http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article283555.ece

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-09-07 08:20

Hej Jens43. Du skal nok få en masse bud på hvad der er bedst. Jeg tror dog det er vigtigst at du får gjort op med dig selv hvad vil ofre, hvad du skal bruge den til samt om det er en computer til hobby eller arbejde.

Personligt ville jeg vælge Znote, men er jo min subjektive holdning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-07 08:30
Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 250 point
Dato : 26-09-07 10:55

HVad skal du bruge den til?

De kan begge klare stort set alt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 11:22

Du kan jo starte lidt med at søge rundt på de ca. 100 spørgsmål der er om SAMME emne på Kandu.....

Der er ingen der kan hjælpe dig med at vælge udover de råd der allerede er kommet....

Det er jo ikke os der skal bruge den men DIG....

I morgen er der kommet nye notebooks på markedet og så starter det hele forfra.....

Så rådet må være at købe den DU mener passer bedst til det DU havde forestillet dig den skulle bruges til.....

Du vil ALTID kunne finde noget der er bedre (rent teknisk) men det er jo ikke ensbetydende med at det du vælger IKKE passer til dig.....

De fleste komputere kan en masse du ALDRIG får brug for eller iøvrigt ved de kan....

Hvis du vidste det ville du ikke stille spørgsmålet....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-09-07 13:46

- dette er dybt useriøst, men Zepto startede i Frederikssund, så selvfølgelig skal du vælge den...

Godkendelse af svar
Fra : Jens43

Dato : 06-10-07 08:39

Tak for svaret jomfruane.