/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Blacklistet af kandu serveren?
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 827 gange
200 point
Dato : 25-09-07 22:35

Hej alle sammen

Sidder med et problem der er ved at irritere mig grænseløst, der kommer INGEN mails fra kandu og det har der ikke gjort i lang lang tid (og inden nogen begynder med spamfiltre, NEJ det er ikke der de havner)

Jeg har ikke modtaget en eneste mail fra kandu i år, og tror faktisk heller ikke at jeg modtog nogen sidste år, men er dog ikke sikker

Jeg har selvfølgelig prøvet at ændre min mail adr til min alternative mail adr, men det virker heller ikke. den mail systemet skal sende kommer aldrig.

jeg har så forsøgt at kontakte kandu (email igen) men får heller ikke svar derfra.

har kontrolleret at mailadr er rigtig og at de rigtige flueben er sat, men intet virker.

Er løbet tør for idéer (og tålmodighed) så gode forslag modtages gerne

MVH
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-09-07 22:43

undskyld hvis du føler jeg taler ned til dig, men du skriver intet om at du har flueben i:

Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

fås i din profil under rediger profil.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-09-07 22:59

Muligheden for at du måske har sat dit sikkerhedsniveau alt for højt. - Jeg har selv lige været ude for det i dag. Jeg havde hævet niveauet en tand, med det resultat at jeg ikke kunne logge mig på QXL. Så satte jeg niveauet en tand ned, og så var der adgang igen!

Så kontroller lige dit sikkerhedsniveau under indstillinger!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-09-07 23:00

KANDU er bort-gået.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-09-07 23:14

tal du bare ned til mig hvis det kan hjælpe mig

Citat
har kontrolleret at mailadr er rigtig og at de rigtige flueben er sat, men intet virker.

jo jeg har tjekket at fluebenet er sat i 'Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails', der er også flueben i 'Ja tak, send mig nyhedsbreve'
(Men jeg tjekkede lige en ekstra gang nu du spurgte.)

Jeg har naturligvis også prøvet at fjerne dem, samme resultat.

jeg har også sat hak i nogle abonneringer så der burde komme mails når der er nye ? og nye tip.
men dem æder kandu også selv

Skulle måske lige sige at det er en hotmail adr den er indstillet til, men den burde vel nok kunne finde ud af at sende post til en hotmail adr. det har da virket før i tiden.

har du flere forslag jeg kan afprøve?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-09-07 23:21

hmmmm, mit sikkerhedsniveau på min maskine kan vel ikke forhindre kandu's server i at sende en mail til min hotmail adr.
jeg mener, det er jo ikke min maskine der hoster kandu's mailserver, vel

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-09-07 23:29

Citat
tal du bare ned til mig hvis det kan hjælpe mig

MENER DU MIG__________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-09-07 23:31

Og du har ikke lagt kandu___under SPAM.
i sin TID, prøv at se dine indstillinger i mail efter.
Da det er et par dage siden du har været her...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-09-07 23:38

nope, kandu er ikke i spam, og nej det var ikke dig jeg mente
Citat
MENER DU MIG__________

men hvis det kan hjælpe så er du også velkommen til at tale ned til mig

Citat
Da det er et par dage siden du har været her...

Jeg har da været her jævnligt, har bare ikke besvaret nogle spørgsmål men kun været med på en lurer

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-09-07 23:44

men jeg har da lige tjekket spamfiltret endnu en gang.

men fik lige en ide, har nu tilføjet @kandu.dk til afsendere der er tillid til, så er jeg da HELT sikker på at mail derfra ikke havner i spammappen

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-09-07 23:51

Så kan du jo se om det nu virker. --- værsågod.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-09-07 23:59

Citat
men hvis det kan hjælpe så er du også velkommen til at tale ned til mig

HVIS DU STADIG MENER MIG______________

Hvor har jeg sagt/ skrevet noget der kunne tude på ????

Forsøgte at give et råd, men bevares

Gn at

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-07 00:13

@ disken, prøv lige at se her 25-09-07 22:43
den lader jeg lige stå et øjeblik.....................................................................

...................................................................................................................

ok, er du med nu

men stadig ingen mails

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 26-09-07 00:30

En udvej var - at oprette et helt nyt NICK med ny konto - og slette den gamle først.

Så får du en ren rø.... at tude i og det lyder jo altid godt - så bare hug i og riv den rundt

Held og lykke til de banner dig næste gang
vh
Per

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-07 00:36

@pjakobsen jeps, det var da en mulighed.
Men jeg går nu ikke ud fra at kandu's emailserver har bannet mig, det er vel kun brugere der kan det

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 26-09-07 00:47

Ja det har du nok ret i - men opret et nyt og glem det gamle og bliv ikke graahaaret eller faa hovedpine.

VH
Per

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-07 00:54

gråhåret, hmmmm det gik sq galt da jeg fyldte tyve.

hovedpine ???? jeg kan kun få ondt i (gæt selv hvor det grå hår sidder henne)

havde dette her forekommet på arbejde var jeg blevet skudt, hængt og slået ihjæl, men ikke nødvendigvis i den rækkefølge (og da slet ikke før jeg havde fået det til at virke igen)

tror jeg prøver at skrive til kandu igen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-09-07 01:32

disken, prøv lige at se her 25-09-07 22:43

Citat
undskyld hvis du føler jeg taler ned til dig, men du skriver intet om at du har flueben i:

Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

fås i din profil under rediger profil.

SORRY__hvis jeg har GENERET dig DER...

Men bortset fra DET;;; så har dette STORE forum været
UDSAT for både HACKERE og dårlig betjening fra ??? kandu/ siden AF

Så det skulle ikke undre mig at de har SLETTET gamle PROFILER =
der IKKE MERE er/ har været aktive...

Prøv at søg på ? LOL ___ kandu = profilen altså
GLEM alt om at få svar fra dem, månedens præmie er
ikke komet til UD ved kasse 1 for mange vindere.
B.la mig.. og jeg har INTET hørt fra dem i over 7 måneder.

Men prøv endelig, og lad andre BRUGERE få det at vide...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 08:09

ind i din profil - rediger profil og flue i ja til mails

og

ind i abonnementer og se om du evt er kommet til at hakke flueben af

det burde gøre det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 14:17

Tror desværre at den mailadresse du har opgivet slet ikke eksisterer mere

Et af problemerne her på Kandu er at en del brugere har så mange "nicks" at de ikke selv kan finde rundt i alle deres mailadresser

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-09-07 14:27

Citat
det burde gøre det

Ja det gjorde det så ikke eftersom jeg foreslog samme igår

Gad vide om nogen i denne tråd overhovedet har læst de foregående svar, for der er da gået halvfjums i den?

Som jeg læser vores spørger, så har han styr på det med emailen...

Jeg husker fra før hotmail blev lavet om til live, kunne man sætte en afsender på junkfilter, gå ind i junkmail og sige rapporter spam til samme hvorefter man aldrig så den i junkmails igen.

Men eftersom du har tilføjet kandu som sikker afsender burde det ikke være det...

Håber der kommer nogen med seriøse forslag, for den er svær.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-07 14:46

Citat
Som jeg læser vores spørger, så har han styr på det med emailen...

Ja....

Men det er jo ikke ensbetydende med det også er sådan

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-09-07 09:19

@ miritdk .............. prøv lige at læs tråden igennem, DE FLUEBEN ER DER ALLEREDE

@ refi jeg modtager da mails på den mailadr dagligt, det ville da vare lidt svært hvis den ikke eksisterede

når man skifter mail adr på sin profil, sender den så en bekræftelses email til den gamle emailadr eller til den nye man prøver at skifte til ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 09:49

find så mine læsebriller til mig

Citat
når man skifter mail adr på sin profil, sender den så en bekræftelses email til den gamle emailadr eller til den nye man prøver at skifte til ???

til den nye ! (hvis du er heldig)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-09-07 17:20

så er jeg åbenbart ikke heldig, når jeg prøver at skifte til en anden mailadr kommer der heller ikke noget

Har prøvet at PM kandu.dk, og skrevet mail til service{at}kandu.dk -------- men stadig intet svar.
er der ellers nogen der har andre gode forslag inden jeg må give op og oprette profil #2

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-09-07 19:30

HÆ, fejlen er fundet

løsningen var som følger, da jeg i sin tid havde oprettet min profil, havde jeg angivet min email på denne måde: STOREBOGTAVER@Hotmail.Com

på et eller andet tidspunkt har kandu så ændret en eller anden ting og så vil den ikke mere sende emails hvis der er store bogstaver i

jeg skriver også altid min tdcmailadr med stort og fik derfor heller ikke mail da jeg prøvede at skifte til den

da jeg så prøvede at angive min mail adr med små bogstaver, så var der intet problem

@miritdk det er vel ikke det samme du gør i den anden tråd du har kørende ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-07 19:36

exterminator - jeg har fulgt denne tråd fordi jeg havde en mistanke - jeg tror du kan have enten ret eller være på sporet - jeg har ikke mulighed nu for at få oplysninger om det da jeg ikke blander mig i hvordan og hvorledes andre gør - men smut lige ind i min tråd og henvis til denne hvis i så fald det skulle vise sig at være det.

Er der andre end dig der gør det og det viser sig at være sådan noget er de udelukket på forhånd

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-09-07 19:39

har allerede været der, og jeg har lige modtaget min første mail fra kandu (ud over det to jeg fik ved at ændre maildr frem og tilbage)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-07 22:14

Citat
miritdk

Dato : 27-09-07 19:36

--------------------------------------------------------------------------------
exterminator - jeg har fulgt denne tråd fordi jeg havde en mistanke - jeg tror du kan have enten ret eller være på sporet - jeg har ikke mulighed nu for at få oplysninger om det da jeg ikke blander mig i hvordan og hvorledes andre gør - men smut lige ind i min tråd og henvis til denne hvis i så fald det skulle vise sig at være det.

nej miritdk blander sig ikke http://www.kandu.dk/spg110164.aspx

Annuller spørgsmålet
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-07 17:28

En del gode (men forkerte) forslag, fandt jo selv løsningen