/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lorte uge alt går galt
Fra : dr_dem
Vist : 774 gange
75 point
Dato : 25-09-07 18:29

Hvorfor?????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 18:32

Rolig nu, du er kun kommet til Tirsdag, det kan nå at ændre sig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 18:37

Jamen det er kun tirsdag lort mandag lort tirsdag og imorgen ?????? (jeg tror jeg melder mig syg)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-07 18:39

Du ringer bare -

"Chef jeg kan ikke komme på arbejde i dag"

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 25-09-07 18:39

Tja..
Velkommen til den virkelige verden!!
Ind imellem må det gå nedad.
Jeg sluttede sidste uge i kaos!!

Men.. som Nordsted1 skriver.. Det er kun tirsdag.. Der er chancer nok til en bedre slutning!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 18:43

Det er da værre hvis man hedder Chris og arbejder på chocoladefabrikken

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-07 18:44

Du kan komme til Prag for kun 299 kr...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 18:46

Citat
Du kan komme til Prag for kun 299 kr...

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ØØHHE

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-07 18:48

Flyt til Brønderslev, de siger i TV at der har man det godt.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 85 point
Dato : 25-09-07 18:54

Mandag:
Termostaten til bruser og badekar er gået itu.
Kan ikke få stumper til den.
Det er en Danfoss indbygningstermostat som er muret ind i væggen hvilket alle rør også er---surt show-- må rive hele badeværelset ned.

Tirsdag:
Så røg reguleringen til varmluftanlægget af H-- til

Nå- i morgen er der atter en dag.
Håbet er lysegrønt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 19:15

Citat
Nå- i morgen er der atter en dag.
Håbet er lysegrønt

+ torsdag og fredag tror det ser sort ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 19:22

Dit nye ordsprog må være

Hvis du står i lort til halsen,
Så lad være med at hænge med hovedet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 19:23

He he he

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-09-07 19:35

Eller hvis du står i lort til op over hovedet så lad være at bruge det ??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 19:38

Nu har jeg arbejdet med lort siden 1973 så jeg kender lidt til det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-09-07 19:47

For at tale om noget helt andet, hvordan smager en banan mad med mayonaise og paprika

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-09-07 20:06

Citat
For at tale om noget helt andet, hvordan smager en banan mad med mayonaise og paprika

Se det er jo et helt andet spørgsmål som du nødvendigvis må lave en tråd om...

(men skal jeg gætte på smagen ...BWADR...)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-09-07 21:41

Citat
Hvorfor?????????????????????????????????????????

Kan følge dig, skie Vista___
Og et par forkerte KLIK_____=
Alt andet er for NEMT

Citat
Dit nye ordsprog må være
Hvis du står i lort til halsen,
Så lad være med at hænge med hovedet

SÅ SANDT SOM SKREVET.

Håber du kommer dig / I NÆSTE UGE.
Eller bliver denne UGE overført til kommende uge.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 25-09-07 21:50

Brønderslev, de er altså underlige deroppe

Citat
For at tale om noget helt andet, hvordan smager en banan mad med mayonaise og paprika

Hmm.. Jeg mangler altså bananer for at teste den ret

Mit internet virker af H...... til!! Får først en ny router på torsdag, om alt går vel
Har en kollega der virkelig er en plage, men han ryger vist ud på fredag... Håbe håbe håbe!!
Og så har jeg vist klaret min planlægning helt ud af kalenderen, jeg skal både i bank, hente router på posthuset, hvis den er kommet, samt har lige bestemt mig for at bruge en mindre formue på Amiga geil, blot fordi det er et MUST HAVE

Såå... Jeg er lidt rundtosset, hehe..

Nå ja, hunden sked på gulvet

- Anden

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-09-07 22:37

Hjælp nogen andre til at få en god uge - det er den bedste optur i nedturen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-09-07 22:50

Katten VÅGNEDE mig med denne.
SKIè kat....og så åd den ikke op___
men skulle bare ''smage'' og huset´s pynt
http://img169.imagevenue.com/img.php?image=52489_IMAG0309_122_913lo.JPG

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 26-09-07 00:37

Slap af Slap af Slap - vi er på vej med psykisk førstehjælp

Fra mandag er du ladet op til de store turneringer - som du alle vinder med venstrehåndsarbejde.

Sig PUHHHHHHH Haaaaaaaaaaaa og slap af igen - denne gang på bodegaen

God bedring

Per

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-09-07 21:43

Citat
For at tale om noget helt andet, hvordan smager en banan mad med mayonaise og paprika

Smager dejligt godt faktisk skide godt(mangler baner og mayonaise) nu køber i morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-07 21:46

Når alt går så skævt for dig i denne uge, vil jeg tilråde dig at blive i sengen til mandag morgen.. så ingen bananmadder til dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-09-07 21:55

Citat
vil jeg tilråde dig at blive i sengen til mandag morgen.. så

NUL vil ikke gå glip af en dårlig uge

Kommentar
Fra : enligmorherlev

Dato : 26-09-07 21:58

Bytter gerne - min lorteuge med din *ss*

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-09-07 22:05

Citat
Bytter gerne - min lorteuge med din *ss*

Jeg står Kl 2: 00 for at tisse og det sker igen kl 5:00 og her bliver jeg oppe og får morgenkaffe serveret så hvis du er morgenmand så bare gå til den.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-09-07 12:42

Citat
Jeg står Kl 2: 00 for at tisse og det sker igen kl 5:00 og her bliver jeg oppe og får morgenkaffe serveret så hvis du er morgenmand så bare gå til den.
- JA hvis den ligefrem bliver sereveret så kan jo ikke være helt slemt ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-09-07 18:57

Ikke så meget lorte uge på børsen.
Medicinal, bank og rederi-aktier gav pote.

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 28-09-07 17:50

Tak for svaret dabj.
du har haft det hårdt