/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
TV shop leg-magic
Fra : maler-fidusen
Vist : 4403 gange
25 point
Dato : 25-09-07 09:29

Kender nogle af jer til tv-shops produkter ? er de noget værd?
Jeg har set der er noget der hedder leg-magic, den ser jo god ud på tv.
Da jeg er mor til 3 små børn under 7 år ville jeg gerne lave lidt men tiden er knap - ikke at jeg er tyk men ville bare vedlige holde musklerne lidt (jeg vejer 46 kg, 170 cm høj), så denne ville jo være en god løsning.

Hvad mener i om deres produkter - nogle erfaringer?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 25-09-07 09:45

Min bror købte for nogle år siden nogle af de der eletrodr som man kan sætte på kroppen, hvorefter det bare er at vente og så får man verdens smukkeste krop uden at lave noget fysisk.

Han sagde de var meget ubehagelige samt at de ikke virkede til trods for at han holdt ud.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-09-07 10:29

Aner ikke om den er god, men ved med sikkerhed du betaler ca 80% for meget i forhold til hvad den koster andre steder. Prøv at bruge Google..

Lige hvad du skal bruge handler udelukkende om hvad du synes er sjov og effektivt.

Lige en ting TV shops arbejde er at få det til at se nemt og lækkert ud. Det er ikke ligefrem moral det lyser af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-07 10:39

Har du penge nok er det forsøget værd......

Så har du bagefter lært at det ikke lige er der man skal handle - så det kan være billige lærepenge inden du går igang med større indkøb.....

Om det virker ??????

Det ville da være første gang.....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 25-09-07 10:44

Er det sådan en her du vil købe

http://www.tvshop.com/DK/products/6888

Hvis du søger på kandu om produkter fra TV-Shoppen, så er der ingen der har været tilfredse.

Du er en maler-fidus TV-Shoppen er en reklamefidus.

Men med 3 børn under 7 år, så må du da få rørt dig en del.

Men du har ret i, at du ikke er for tyk, hvis det er rigtigt, som du skriver

Citat
(jeg vejer 46 kg, 170 cm høj)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-09-07 10:47

Hov jeg købte engang et rengøringsmiddel der hed Astonich efter at havde set det på TV shop - det var lige så genialt som de sagde. Men jeg fik det altså hos isenkræmmeren til en tiende del af prisen...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-09-07 11:09

ALT kan laves til at se godt ud på tv.....men TV-shop produkter er fup og fidus for 99,9 % af det, de lever bare af at få ting til at se godt ud på tv.

Det meste af det ville være usælgeligt andre steder, måske endda ikke leve op til godkendelsesstandarderne for at kunne handles med andre steder.

Det er kun salgsgejl, manipulation med folk der gør, at de tror på, at tingene der sælges kan udrette mirakler.

Jeg var lige inde og finde det omtalte produkt

http://www.tvshop.com/DK/products/6888?tduid=541e915f29199a361f5645da2cdefd39

Og om ikke andet så

Selv om det snarere burde være Alene teksten de bruger i reklamen for produktet..... "videnskabeligt testet".....jaja, det lyder sgu flot........meget af det er derimod direkte skadeligt for kroppen, såfremt produktet holder længe nok til at kunne bruges gennem et stykke tid..

Jeg kender en der troede på alt det gejl fra TV-shop....brugte adskillige tusind kroner på nogen af de fine mirakelmaskiner, meget af det gik i stykker da det ikke kunne tåle at blive brugt, og det eneste der tabte sig var hans tegnebog....og musklerne voksede ikke, det gjorde til gengæld TV-shops bankkonto.........og maskinerne, ja dem havde jeg "fornøjelsen" af at være med til at køre på lossepladsen (de fleste af dem defekte), dengang han smuttede fra det lejede hus fordi huslejen ikke blev betalt ......måske på grund af alle TV-shopindkøbene......hvem ved

Du skriver
Citat
men ville bare vedlige holde musklerne lidt (jeg vejer 46 kg, 170 cm høj),

Du er meget tynd, faktisk undervægtig...og burde tage 12-15 kg på.

Der skal andre midler til, end at stå og glide med benene i en, for kroppen, meget tvivlsom bevægelse på et meget tvivlsomt apparat.

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 26-09-07 09:03

Ja.... jo jeg vejer skam ikke mere (og nej jeg sidder aldrig stille!) - men det er i generne - min mor er lige så tynd og også mine søskende og mormor osv.... og jeg EELSKER mad... men bare fordi man er tynd er man jo nødvendigvis ikke sund - muskler vejer jo også mere end fedt :=)

Jeg ville så gerne lave lidt for musklerne .. og den maskine så da sjov og nem ud - hæ hæ hæ men ja jeg vælter mig jo ikke i penge så jeg må heller lade være når det ikke virker.
Har godt set nogle af produkter blive fremhævet som svindel tidl.

Godkendelse af svar
Fra : maler-fidusen

Dato : 26-09-07 09:04

Tak for svaret ans. ja jeg må hellere holde mig fra det.... det er nok bare en reklame fidus men ja hvad man ikke er fristet til når man er desperat men ikke har tiden til at gå i træningscenter

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 26-09-07 09:06

ps. bevægelsen er vel ikke helt dårlig det er jo bare som når man ligger ned på siden og løfter benet op - en meget alm. øvelser - her står man bare og bruger begge ben ?? måske er jeg lidt for blond men det var min umiddelbare tanke