/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forhindret axtivX i at køre???
Fra : axelbjarne
Vist : 1448 gange
100 point
Dato : 25-09-07 00:56

Hej, jeg får hele tiden denne melding:

Internet Explorer har forhindret dette websted i at bruge et ActivX-objekt på en usikker måde. Dette forårsager muligvis, at denne webside ikke vises korrekt. Har ikke tidligere haft problemer, med at vise en webside. Sikke noget møg - og hvad gør jeg, for at få det i orden.

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-07 02:18

Kan du ikke se siden ? Eller er der noget du ikke kan på den side ? Det er blot en oplysning om at Internet Explorer har fundet ud af, at der på siden er usikre ActiveX. så hvad vil have bragt i orden ? Du kan klikke på Funktioner og på Internet indstillinger, klik på fanebladet Sikkerhed, marker ikonen Internet gå ned og klik på Brugerdefineret niveau, der kan du ændre indstillinger, hvis du mener at gå glip af noget, så kan du flytte prikken fra Deaktiver til Spørg under Initialiser og aktiver scripting af ActiveX-objekter,der ikke er markeret som sikre, så bliver du spurgt om du vil tillade ActiveX når Internet Explorer har fundet en som er bedømt som usikker, men pas på du risikerer at få virus og spyware slæbt ind på computeren, lad hellere indstillinger stå som de er, medmindre du har problemer, er du sikker på siden, så kan du flytte den over i Websteder du har tillid til, ved at klikke på og markere ikonen og klik på knappen Websteder, der kan du tilføje "sikre" sider, i den zone er sikkerheden meget lavere, så igen pas på hvad du ændrer

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-09-07 02:29

Tak for svaret o.v.n..

Det er siden hos Microsoft, Live on care, så må der være fejl på deres side...det er jo ikke lige det man tror - hos dem!

hilsen
Axel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-07 02:37

Nej du har ret, ikke lige der man forventer problemer, men selv "sikre" sider kan hackes, jeg ville ikke selv have problemer med at tilføje den til Websteder du har tillid til, tak for point