/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
XP hurtig start siden af start
Fra : TEAS
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 24-09-07 22:04

Jeg kan ikke finde ud af at få sat nogle programmer ned ved siden af start
så de kan starte op med et klik.
Jeg håber der nogen der kan hjælpe mig med det problem.
Jeg bruger XP Home
mvh
Teas

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-09-07 22:08

højreklik
lås op
klik på værktøjslinie o g vælg hurtigstart

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 24-09-07 22:15

Hvis du har programs ikon på skriveboret så træk den ned i hurtig start.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-07 09:20

Først og fremmest skal du højreklikke på start - egenskaber - fanebladet proceslinje og her sætte flueben i vis hurtigstart - når det er gjort klikker du ok - så ned i proceslinjen - højreklik og fjern flueben i lås proceslinjen - nu kan du trække genvejene ned ved siden af start (evt skal du gøre lidt mere plads ved at trække den stiblede linje lidt tv) - husk at sætte flueben tilbage i lås proceslinje (højreklik flueben i)

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-09-07 09:38

Du har i sidste ende også mulighed for at ligge programmer du bruger hver gang du starter computeren i startup.

Altså lægge en genvej i Start - Programmer - startup

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 26-09-07 15:47

Tak for svaret miritdk.
Det var lige det rigtige svar til mit spørgsmål.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 15:51

det var godt - velbekomme