/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Driver
Fra : Udrykkeren
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 24-09-07 17:44

Jeg har lige lagt min computer ned og installeret Microsoft Windows på den.
Herefter opdager jeg at jeg mangler en lyd-driver.
Hvad gør jeg nu?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 18:26

Finder ud af hvilket lydkort du har og går på producentens hjemmeside.....

Men du har vel også en "utility/*motherboard" cd til din komputer.... - der er de også på.....

Kommentar
Fra : Udrykkeren

Dato : 24-09-07 19:05

Og hvis jeg nu er rigtig dum til computer og ikk ved hvordan jeg finder ud af hvem producenten er?

Jeg har ikk nogle cd'er til den overhovedet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 19:24

Så lader du den finde driveren under installation....

I værste fald kan "standarddriveren" i XP sikkert bruges.....

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 25-09-07 00:14

Hent EVEREST Free Edition 2.20>

http://manse9933.dk/un_sider/html/driver_downloade.htm#Hardware_info_software

Det kan fortælle dig alt om dit hardware/software og muligvis
er der et link i selve programmet til producenten af dit
lydkort,i programmet gå til pc>opsummering,når du har installeret det.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-09-07 09:28

Jeg ville også sige Everest.

Godkendelse af svar
Fra : Udrykkeren

Dato : 08-10-07 18:14

Tak for svaret Manse9933.