/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Outlook Express
Fra : bellawow
Vist : 650 gange
500 point
Dato : 24-09-07 17:25

Mit mailprogram Outlook Express er ikke som det burde, feks. mangler der den værktøjslinie med skrifttype/størrelse/kursiv/ farve og og fremhævning osv.
Hvad gør jeg for at få programmet på plads. ?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-09-07 17:35

Prøv at se om der er hak ved

Vis / værktøjlinjer / formatering

(Du skal med at skrive en mail)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 17:35

Start på en nu mail > vis > værktøjs linier

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 18:39

åbn en ny meddelelse - gå i vis og vælg værktøjslinie og derunder formateringslinje

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 18:49
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 19:08

nemlig e.c - præcis hvad jeg skrev

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 24-09-07 19:09

Det er ikke nok og der er hak i Formatering

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 19:10

Ja ja - men jeg måtte jo lige følge op på min egen elendige beskrivelse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 19:11

der skal også være hak i standardknapper

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 19:15

Er der hak i HTML
http://peecee.dk/?id=69491

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 19:16

Formatering virker uden standardknapper.

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 24-09-07 19:45

Der er hak i standardknapper og HTML

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 24-09-07 19:55

Jeg har set at Linien: Filer/Rediger/Funktionrt og Hjælp er borte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 20:04

Citat
Filer/Rediger/Funktionrt og Hjælp er borte

det tyder på du er kommet galt afsted med din mus - kan du se nogen stiplede linjer med en pil så træk den nedad.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 20:08

I en værktøjslinies venstre side er der nogle lodrette prikker - en lille smule til højre for dem kan der fremkomme et pilkryds (ved museklik) og så kan værktøjslinien flyttes............ den dækker måske over en anden værktøjslinie.

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 24-09-07 20:11

Nej der er ingen stiplede linjer, og det jeg mente var når Outlook Express startes så er der ingen Linje Med: Filer/Rediger/Funktionrt og Hjælp , altså i hovedvinduet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 20:23

det er også i hovedvinduet de stiplede linjer (lodrette) i så fald viser sig i den ene eller anden side - jeg kan ikke forestille mig de ikke er der i hvertfald
Kan du fange dem med musen og trække dem nedad så går de på plads.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 20:32

start Outlokk Express
nu skal du taste dig frem til indstillinger.

Alt tasten > S tasten > L tasten > nu kan du sætte [V] ud for det du vil se.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 20:32

Hold musen hen over den stiplede linie HELT OPPE I VENSTRE HJØRNE....

Hold venster musetast nede og TRÆK NEDAD.....

Så kommer den....

Ligger den ikke øverst gør du bare det samme med den der nu ligger øverst.....

Du bestemmer selv hvad du vil have øverst...

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 24-09-07 20:32

Nej der er ikke noget der ser normalt ud, det er ikke noget jeg har set før, så mon ikke der skal en ny installation til ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 20:35

Det må være menulinien du taler om.....

Den ER DER - ellers må du installere Express igen....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 20:37

start Outlokk Express
nu skal du taste dig frem til indstillinger.

Alt tasten > S tasten > L tasten > nu kan du sætte [V] ud for det du vil se.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 20:40

Citat
nu skal du taste dig frem til indstillinger.

Du kan ikke taste dig frem til menulinien - den SKAL VÆRE DER....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-09-07 20:41

Er du sikker.................prøv

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 24-09-07 20:46

Citat
Er du sikker.................prøv

Ja - jeg er sikker....

Det er "kun" værktøjslinier osv.....

IKKE menulinie - er prøvet....

Så er den helt væk (ikke kan trækkes ned) skal du installere påny....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-07 20:54

jeg har fiflet lidt og kan simpelthen ikke forstå der ikke er nogen stiblede linjer - jeg kan i hvertfald ikke på nogen måde komme af med dem

vi har fokuseret på at der skal trækkes ned - men ok - der kan også trækkes op - og har nogen af en fejl leget lidt med musen kan det være i begge sider.

Godkendelse af svar
Fra : bellawow

Dato : 24-09-07 20:57

Tak for svaret refi.
Ja jeg ville gerne dele med de andre men det er jo ikke muligt, og så får du alt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 21:01

Nemlig....

Du kan selv bestemme hvad der skal ligge øverst eller om de skal være ved siden af hinanden....

Som et sidste forsøg inden nyinstallation kan du prøve at højreklikke et sted på din "værktøjslinie" og FJERNE ALLE "v"er - så er der KUN menulinie tilbage

Er den der stadig ikke - hedder det ny installation.....

PS....

De stiplede linier kan heller ikke fjernes - det er IKKE som i andre programmer at "værktøjslinien" kan låses

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 21:03

Selv tak...

Men prøv liiige det sidste trick....

Så er du sikker på den ikke blot gemmer sig....