/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Kender du en god læge i Køge?
Fra : Trilleas
Vist : 2143 gange
50 point
Dato : 24-09-07 11:04

Jeg skal flytte til Køge og vil gerne høre om der er nogen som kan anbefale en god praktiserende læge.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 24-09-07 12:00

Hvad skal du dog med en læge?

Jeg og min familie holder os helst fra den slags mennesker,
med mindre det drejer sig om en ulykke, som vi dog har undgået i mange år.

Sygdom er også et temmelig ukendt begreb for os.

mvh.
DkwM327

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 50 point
Dato : 24-09-07 12:43

- tåbeligt svar DkwM327 - har du og din familie klippet jeres sygesikringskort over og smidt det ud?

Til Trilleas:

https://www.profdoc-health.net/WebLaegen.asp?yd=022934

- men der helt sikkert andre gode læger i området:

http://www.til-laegen.dk/prxChoose/valgtKom.asp?KomNr=259

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-09-07 15:25

DkwM327

Ja, det er da det dummeste indlæg jeg længe har set.

Flot Ole!

Kommentar
Fra : Trilleas

Dato : 25-09-07 10:51

Til DkwM327

Heldig for jer.. Jeg kan nu godt smitte jer, hvis i savner sygdom.

Til Stouenberg

Tak for linkene, men de virker ikke..

Til epidedymittis

Kan kun være enig

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 25-09-07 16:04

Hej Stouenberg - Mange tak for din "udtalelse" om at mit svar er - tåbeligt - og mht. mit sygesikringskort benytter jeg det, så godt som kun når jeg skal låne bøger,
og hver gang mit kørekort skal fornyes.

Og hej til Trilleas.
Det har minimalt med held at gøre at være sund, rask og på anden måde sygdomsfri,
derimod drejer det sig om, at vide noget om, og at bruge sin viden, om hvordan
man holder sig sund og rask.

Dit "Løfte" om at du godt kan smitte os, har jeg minimal tiltro til. - Og med hensyn til
om jeg savner en sygdom, så har jeg tidligere lidt af mange forskellige sygdomme,
så de tilstande kender jeg en hel del til og har derfor ingen ønske om at vende tilbage til den,
for så kunne jeg jo bare havde fortsat med at leve som da jeg havde de forskellige sygdomme.

Så hermed:
"Sunde og Raske Hilsner"
fra DkwM327

Kommentar
Fra : Trilleas

Dato : 26-09-07 11:37

DkwM327

Ja, du er måske heldig, men det er jeg ikke. Du kan måske fortælle mig, hvordan jeg undgår de djævelske resistende stafylokokker som jeg har i kroppen?? Jeg vil da meget gerne vide det, når du nu er så klog på sådan noget. De er faktisk meget smitsomme, så du kan sagtens få dem hvis du skulle få lyst, men jeg tvivler på at du er interesseret.

Tillykke med din sundhed. Det var ligesom om, at det ikke var det som jeg søgt her

Emnet vil blive lukket, da jeg har valgt en læge.. sååå...

Godkendelse af svar
Fra : Trilleas

Dato : 26-09-07 11:40

Tak for svaret Stouenberg. Nu virker linket igen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-09-07 11:46

- selv tak Trille... held og lykke fremover.

Til DkwM327, jeg kom ikke med en "udtalelse", det var en konstatering af fakta...

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 26-09-07 13:02

Hej Trilleas

Hvis du virkelig ville vide hvordan du undgår de djævelske resistende stafylokokker
som du skriver at du har i kroppen ??

- Så er det nødvendigt at du virkelig ønsker at få problemet løst, hvilket dog kræver en positiv
og sikkert også temmelig stor indsats fra din side, samt tillid til, at vedkommende
som tilbyder at hjælpe dig, også virkelig er kompetent til at hjælpe dig, men på mig
lyder det mere somom du ønsker det jeg kalder "En Hovsaløsning".

Derfor har du valgt en læge, samt at lukke emnet.

sååå... Hvad?

Skal vi stoppe her ? - Du kan jo altid vende tilbage, hvis du skulle få lyst.

mvh
DkwM327