/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
swish website design program
Fra : Clausvell
Vist : 484 gange
40 point
Dato : 23-09-07 16:14

Jeg har næsten lige købt en hel pakke fra swish, som er et website design program
men når jeg vælger at installere programmet der kaldes swift 3d som er en del af pakken.

spørger den et stykke henne i installationforløbet om den skal søge efter mx flash....dette ved jeg ikke om jeg har..... og jeg ved heller ikke hvad det er, OM det er macromedia flash mx, den taler , om..... ved jeg ikke så før jeg køber mere vil jeg gerne være sikker på hvad det er den taler om......flash mx ???

Mvh c

P.s jeg har desværre ikke flere point at give af.....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-09-07 19:35

HVIS__?????
Du har købt programmet, INDEHOLDER ''pakken'' OGSÅ Adobe Flash.
OG SÅ OG ups___ der er jo kommet en NY, siden Swich udkom
Citat
den skal søge efter mx flash

Der klikker du JA___
Men du KOMMER SIKKERT TIL SELV AT FINDE/ søge på den...
Normalt ligger den i C: WINDOWS / dowloadede filer = flash

Ellers hent den den her// UNDLAD AT SÆTTE XXXX I ?? TILBEHØR.
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Men tror dit problem ligger her.
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 40 point
Dato : 23-09-07 19:37

Glemte at nævne, at du SKAL installere et AKTIV X, for at kunne hente fil/ erne.
Men dem kan du altid slette.

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 24-09-07 13:43

Tak for svaret disken.