/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
usb tv tuner
Fra : Scoresmølf
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 22-09-07 15:49

Hvilken usb tv tuner er bedst til Bærbar pc og kan de evtuelt bruges via kabel tv
eller er der andre muligheder

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-07 17:01
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 17:03
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 17:05

Citat
kan de evtuelt bruges via kabel tv

Ja! Er der et antennestik... så tilsluttes det bare

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-09-07 19:04

Hvad med undertekster i film? Kommer de med?

De sendes jo - i Danmark - på en anden kanal.

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 23-09-07 00:30

Pineacle sværger jeg til - men alle er gode - det er bare i med usbstikket og antenneledningen ind i usb. Placer antennen mest gunstigv - kør medfølgde CD softvare og gå i indstillinger til din opsætning - sæt på scan - det kører og i ser Pluto Micky Anders og dem alle.

Ligesom Juleaften

Per

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 23-09-07 00:32
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-09-07 16:56

Alt ses som hvis du kiggede på dit TV hjemme i stuen... også tekst TV

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 25-09-07 17:51

Glemte lige at anbefale - køb tuner der kører både analog og digitalt og gerne FM radio - samt kan optage og redigere dine VHS film og brænde dem på DVD.

Per

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-09-07 17:57

også værd liiiige at gennemse http://videoredigering.dk/Download_FAQ/Krav_til_computer/krav_til_computer.html
mere hvis du kommer til at få interesse i video-redigering osv. Hvilket du sikkert får, når du først får "kortet".

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-09-07 17:58

En ting er tekst tv, noget andet er undertekster i film, dem har de fleste problemer med på digitalt tv, herunder Vista Media Center.

Godkendelse af svar
Fra : Scoresmølf

Dato : 26-09-07 03:22

Tak for svaret CLAN.
Du kom med flere svar og læser jeg alle dine svar er du den som kom tættest på det jeg søgte

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-09-07 16:44

Jamen jeg takker og bukker for points