/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til udskrivning af pdf
Fra : 2100
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 22-09-07 10:51

Hvad gør jeg for at kunne udskrive denne pdf-fil

Indsæt dette link i browseren:
http://www.danskenergi.dk/sitecore/content/Home/Butik/Gratis_materiale.aspx

Under Dokumenter, klik på dette link: Fællesregulativet 2007

Den kan jeg ikke udskrive ?????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 10:58

PDF filen åbnes med Acrobat Reader, og udskrives også herfra. Programmet er gratis, og kan hentes her http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:01

Til orientering, så kan jeg sagtens hente/åbne "Fællesregulativet 2007", og når jeg kan det, ja så kan jeg også udskrive det.
Til orientering, så har jeg Adobe Reader 8.1 installeret, samme som du kan hente på tidligere anviste link - det er gratis.
Fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-09-07 11:02

CLAN. Det er det man ikke kan, derfor spørger jeg hvordan man så gør.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:06

Den fixer jeg lige... kommer tilbage (vent)

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-09-07 11:07

CLAN. Jeg har selv Adobe Reader 8.1 installeret. Når man åbner pdf-filen Fællesregulativet 2007 er ikonet printer ikke aktiv heller ikke under filer er udskriv aktiv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:11

Det er låst og kræver en masterkode... vent nu bare
Forfatteren har låst det... i den tro vi ikke kan/skal "pille" - lidt ufint af ham, men det løser vi/jeg

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:16

Tager lidt tid (35 sider) men hav lidt tålmodighed... det er på vej

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-09-07 11:17

Jeg bruger knappen foroven hvor man kan gemme dokumentet når det er gemt for eksempel i dokumenter kan det printes ud.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-07 11:28

Så skulle den være ordnet... hent det "nye" Fællesregulativ på http://peecee.dk/?id=69075

Så ka' de lære det... jeg kom ligefrem i stødet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:32

Haloooooo Fik du det? Nu var du jo så utålmodig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-07 11:36

Der er ikke megen videndeling i din metode CLAN hva nu hvis du ikke er hjemme næste gang en bruger har problemet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 11:47

ihhhh hvor kan du komme med mange sure opstød o.v.n - har du da en anden løsning ???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:48

Så må man investere i Adobe's produkter o.v.n. (og de koster kassen), men måske du kan bryde koden... for den skal du have, ellers er det
Nu håber jeg sgu' 2100 har den opfattelse, at jeg hjalp ham... så jeg ikke også skal have på puklen for det

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-09-07 11:59

Hov glemte at sige at efter at have gemt filen i dokumenter sender jeg den som vedhæftet fil til mig selv og derfra kan jeg udprinte. Godt nok lidt besværligt men det virker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:02

CLAN hvad filan gjorde du - ???? - har du betalings versionen ?

hah - ja chaufrat - den metode har jeg også brugt -

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-07 12:03

Surt opstød sådan opfatter jeg det ikke, men ser i andre nogen steder, hvordan CLAN løste problemet, eller er det bare mig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 12:05

chaufrat Du fik mig faktisk til at teste din "teori", som du ikke har afprøvet... det ligger helt klart. Tror du koder ændre sig, fordi du sender dokumentet (PDF-filen) via en mail
DET GØR DET IKKE - DET ER STADIG LÅST

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:05

- spørgsmålet er lagt - du er for langsom o.v.n

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:06

CLAN fortæl fortæl

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-09-07 12:06

Jeg er ked af at blive opfattet som en sur stodder jeg er glad for at CLAN gider benytter sin betalings version til at hjælpe andre, kan i have en god weekend måske for jeg også brug for hjælp engang

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 12:08

o.v.n. der er såmend ikke andet i det end en omgang klippen og klistren ind i Word 2007 (som kan gemme i PDF-fil format) - længere er den ikke.
Man kan ikke "pille" i et låst PDF-dokument - med mindre du kan cracke koden. Hvis man kunne det, så var det formålsløst at gemme med kode - eller hwa'

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:08

nå ja - jeg er her jo endnu o.v.n - så kan du altid vrisse af mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:10

HMPFF så skulle jeg nok ikke have afinstalleret word etc alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:10

CLAN - kender du foxit reader ??? For der kan jeg ikke engang copy/paste hmmm????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 12:15

Foxit reader... Nope! for mig er det en læsende ræv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:19

jamen det er den da - men man kan normalt godt kopiere - kunne jeg ikke denne gang hmmm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 12:21

Til at "klippe" alt, lidt... hvad der passer mig, af hvad der er på skærmen, hertil benytter jeg et betalingsprogram kaldet SnagIt - det er lynhurtigt at "stjæle"... øhhh arbejde med, når man først har vænnet sig til det... og det "nakker" ALT!
http://www.businessmanagementsoftware.ch/snagit/index.htm?gclid=CJvjpY_t1o4CFShWEgodWmVslQ
og på dansk
http://www.mjsoftware.dk/produkt_info.php?vare=32310&kategori1=multimedia&kategori2=grafik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-07 12:22

SÅDAN (og den ligger som installationsfil her - gemt men glemt -

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 12:25

Inden det drukner helt
2100... se mit svar 11:28
Citat
Så skulle den være ordnet... hent det "nye" Fællesregulativ på http://peecee.dk/?id=69075

http://peecee.dk/?id=69075
Kan I alle sammen ha' en fortsat god weekend.... I went that way ----->

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 22-09-07 14:28

Tak for svaret CLAN. En stor hjælp fra dine side.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 14:30

Velbekomme... og takkerfor points
som sagt kun klippe & klistre