/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Advarsel om sikre/usikre emner
Fra : sonjor
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 21-09-07 16:56

Hej
Jeg bruger gmail, og hvergang jeg vil ind i min indbakke får jeg en boks, der advarer om sikre/usikre emner, og spørger om jeg vil vise de ikke sikre. Hvordan slipper jeg af med den?

Har et screenshot, men hvordan sætter jeg det ind?

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 17:29

http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1

Du kan lægge det der ok kopiere linket du får herind......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 17:30

Men det er nok fordi du modtager mails der indeholder billeder.....

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 21-09-07 17:40

Hej refi

Jo, men det er jo ikke altid, jeg får mails med billeder i, og advarslen kommer altid

http://peecee.dk/?id=68985

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 17:47

Mener du kan klikke den fra hvis du trykker på flere oplysninger....

(vis ikke denne meddelelse igen)

Hvis du ellers er ordentlig beskyttet er den kun et irritationsmoment......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 21-09-07 17:50
Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 21-09-07 19:09

"vis ikke denne side igen" ser jeg ikke men hvis jeg bruger Firefox er problemet der ikke.

Forøvrigt gav jeg mig nu tid til at læse under "flere oplysninger" og fandt der løsningen, så nu er advarslen væk.
Tak refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 19:41

Hovedsagen er da det lykkedes....

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 29-09-07 14:35

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-07 14:40

Selv tak....