/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kazaa
Fra : persson
Vist : 518 gange
38 point
Dato : 02-02-03 21:06

er kazaa lovligt eller hva'???
please svar hurtigt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-03 21:08

Jeg mener nej
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-02-03 21:09

Ja! Ikke alt, hvad det kan bruges til, er lovligt.
Men det er ikke forbudt at ha´ kazaa på computeren.

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 48 point
Dato : 02-02-03 21:12

kun hvis du downloader, men hvis du vil downloade musik så gør det her:

http://www.Mp3sound.com

http://www.mp3shits.com

/Steffan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-03 21:17

3 kommentare/svar indenfor 6 min er det hurtigt nok.
Emesen.

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 02-02-03 21:23

Hej persson,

Ja det er lovligt at downloade, men det er ulovligt at uploade musik... Så pas på med hvad du deler via Kazaa.
Brug Kazaa light. I forbindelse med spam en virusser.

Mvh,
Henning

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-02-03 00:19

Lad mig gøre 2 ting klart her.....

steffansteffan er IGEN impliceret i ulovligheder på kandu.dk... du opfordrer til download af (C) og det er ulovligt, begge dele.

Og hryttel du har da ikke forstået en meter af det som foregår, det er KUN lovligt, hvis du kan påvise, at den musik du henter ikke er beskyttet af (C). Ellers ulovligt, så chancen for at hente lovligt musik den vej er minimal....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 00:46

Det er ik' engang løgn, kan kun give zonker ret

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 00:52

Men kazza er ikke ulovlig

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-02-03 00:58

Korrekt, men det var ikke derfor jeg opponerede....

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 03-02-03 10:05

Hej Zonker

Jeg mener du går med meget små sko. Det er bestemt ikke ulovligt at henvise til et site på nettet, som indeholder MP3 filer. Ulovligheden sker først i det øjeblik når folk downloader disse filer, hvad skulle man så sige om jubii, yahoo, google og alle de andre? De henviser da også til sider på nettet hvor folk kan hente Mp3 filer.

Hvordan kan det være, at du laver et tip om dette, som efter min mening ikke har spor med et tip at gøre. Hvis du mener der sker ulovligheder så skriv dog direkte til kandu.dk, for det er trods alt dem som skal tage den endelige afgørelse.

Gandalf

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 10:20

Ang. at skrive til kandu.dk bør man nok gøre dette, men på den anden side så har det en god præventiv virkning at gøre opmærksom på det.

Gandalf, prøv at se om du kan finde en dansk hjemmeside der henviser til ulovligt mp3

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-02-03 20:20

Uffe tak for grinet, du rammer jo netop essensen "på en studs".

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 20:51

ja, men der er mange der ikke ved det, og hvis jeg ikke tilfældigvis havde læst det i et andet forum i sidste måned så havde jeg heller ikke vidst det

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 06-02-03 08:19

uffe 29 og zonker
klemmer skoene ikke?el strammer glorien?Kazaa er ikke ulovlig!hver enkelt kan så afgøre med sin samvittighed hvad man gør med den.Man bliver jo helt syg af at se på alt den selvretfærdighed,mon ikke vi alle har et lig eller to gemt i skabet?? Mvh Ole

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 08:22

olefabricius....det har jeg aldrig påstået
kig her http://www.kandu.dk/dk/spg/10988#104351 og se øverst

Kommentar
Fra : hense1

Dato : 21-06-05 02:34

Som tidligere nævnt er Kazaa lovligt. Og der findes altså også lovlige mp3-filer.