/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gammel Bearshare?
Fra : idaw
Vist : 2428 gange
200 point
Dato : 20-09-07 20:44

Hej!

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade en gratis GAMMEL udgave af Bearshare, fra før de fik den der irriterende playliste?

Mvh Ida.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-07 20:47

bearshare ??? vil du absolut have problemer ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-07 20:48

sorry - men det er altså ikke et program du vil få fornøjelse af - det er spy-malware

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 20-09-07 21:16

Det er ok du syns det, men det var ikke det jeg spurgte om

Jeg har brugt det i 2 år uden videre problemer...
Men gider ikke den nye version...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 21:26

Den slags programmer er ikke dumme - du finder sikkert ikke en gammel version og selvom du gør vil den opdatere første gang du bruger den - eller ikke virke.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-07 21:29

jaja - bearshare er nu ikke KUN befængt - bearshare er spyware i sig selv - så det er da temmelig tåbeligt at opsøge problemerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-09-07 21:30

refi ????????????

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-09-07 21:33

Miritdk har ret. Selv om du ikke har haft problemer, så ER Bearshare spyware. Den sender oplysninger ud i det skjulte. Derfor bliver den også fjernet af nogle spywarescannere.

Men hvis du ikke vil lytte til gode råd, så syntes jeg du skulle stille dit spørgsmål her http://www.piratgruppen.org/forum/

Der kan du få alverdens dårlige råd om fildeling - cracks osv

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 210 point
Dato : 20-09-07 21:38

Nu ved jeg ikke hvilken version du vil have, men her er et par gamle versioner:

http://www.oldversion.com/program.php?n=bearshare

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 21:45

Mirit

Hvis du tror det var en anbefaling fra min side - tager du sandelig fejl

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-09-07 11:57

lyt til de gode velmenende råd der kommer her.

Men om ikke andet kan du jo bare i den "nye" Bearshare du har søge efter et ælder program, så dukker det jo nok op.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-09-07 11:59

eller prøv et andet og mindre problemfyldt nemlig

http://www.limewire.com/

hent den og hent derefter en anden registreret version på Limewire

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 21-09-07 12:35

Hej Alle.

Det er fint med jeres råd, og dem har jeg så gjort det stikmodsatte af nu

For Hotmaildude kom jo med løsningen- tak for det- points på vej til DIG!!

Mvh Ida.

Godkendelse af svar
Fra : idaw

Dato : 21-09-07 12:36

Tak for svaret hotmaildude. Og tak fordi du kun kom med løsningen, og ikke bagkloghed...:)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-07 13:34

til fremtidige læsere - stl_s er vores absolutte sikkerhedsgeni her og andre steder så noter lige nedenstående

Citat
Selv om du ikke har haft problemer, så ER Bearshare spyware. Den sender oplysninger ud i det skjulte. Derfor bliver den også fjernet af nogle spywarescannere.

hvad en enkelt bruger så end foretager sig af tåbelige ting må være op til ham/hende

idaw - der er adskillige bedre og ikke mindst renereprogrammer du vil få langt bedre nytte af