/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
vip og blink
Fra : biksemad
Vist : 421 gange
81 point
Dato : 20-09-07 20:22

hej jeg søger en tone der får mobiltelefonen til og vibrerer,og den får samtidig skærmen til og blinke,den hedder vidst vip og blink hjælp please
mvh jan

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-09-07 21:05

Telefonen vibrerer jo hvis der er indbygget vibrator og er indstillet til det, uanset hvilken ringetone der er valgt, og skærmen blinker jo som regel når der kommer et opkald

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 20-09-07 21:32

ja det ved jeg godt men det er en speciel der får telefonen til og blinke hele tiden,og vibrerer,indtil man stopper tonen,det er min søn der gerne vil have da han har set den hos en kammerat,men han kan ikke huske hvor den var på nettet og den kan ikke overføres

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-09-07 08:23

Øh, det er jo det alle ringetoner gør, blinker og vibrerer til man stopper tonen ved at besvare eller afvise opkaldet.

Men lad os nu bare tage udgangspukt i at det er en specifik ringetone det handler om, hvilken telefon har din søn oplevet den på??

Der KAN være tale om mærke/model specifikke toner

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 21-09-07 15:39

han har set det på flere telefoner,men sony ericsson w 810i,og mår en almindelig ringetone ringer kan du se en telefon denne her lyder bzz bzz også blinker telefonen helt vildt ikke som almindeligt
mvh jan

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 81 point
Dato : 21-09-07 16:21

Jeg ville prøve at stille spørgsmålet her

http://mobildebat.dk/

Jeg har søgt under polyfoniske ringetoner, men jeg har ikke kunne finde den du omtaler

Kommentar
Fra : airdrac

Dato : 24-09-07 13:38

det er sandsynligvis en gammel Sony Ericsson-ringetone i stil med dem der var på T68i ( det var tider ) der var en der hed funky, der havde nogenlunde samme effekt som den du beskriver. og grunden til at du ikke kan finde den under polyfoniske ringetoner, er ganske enkelt at den er så gammel at den er monofonisk ( altså kun en lyd af gangen og ikke som med polyfoniske op til 48)

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 09-10-07 20:08

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 20:10

Selv tak, håber det lykkedes for dig