/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
En stresset mus
Fra : HanneLov
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 20-09-07 19:58

Jeg har en optisksmus med usb-stik som jeg ikke kan styre. Nogle gang kører den helt umotiveret rundt på skærmen , jeg har forsøgt at installere nye drivers til den men det blev det hele bare værrer af. Jeg har forsøgt at indstille den via kontrolpanellet men det hjælper hellere ikke.

Nogle er jeg også ved at blive stresset for det tager længere tid at arbejder på denne måde.

En der har et godt råd.

Hanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 20:12

Den mangler strøm.....

Eller der er for lagt til modtageren......

Eller der er forhindringer mellem mus og modtager...

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-07 21:17

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.Men problemet er måske i stil med mit problem.Så jeg følger lidt med i tråden.Jeg har en hp trådløst mus.En dag jeg ikke var hjemme,var sønneke ved pc`en.Musen løb tør for strøm (batterier).Jeg forklarede ham,over tlf.,at når batterier var skiftet,skulle han trykke på "connect" knappen,i højre side.Han trykkede derimod på den lille "diode",der sidder midt under musen.Resultatet er,som du skriver,cursor farer rundt på skærmen.Det hjælper så lidt,hvis jeg flytter musen et lille stykke på bordet.Så jeg er bange for,at det er selve musen,der er beskadiget.

V.H. Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : HanneLov

Dato : 20-09-07 21:22

Mange tak jeg kikker på musens diode.

Hanne