/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG Antivirus program
Fra : sfey
Vist : 597 gange
49 point
Dato : 20-09-07 19:34

AVG antivirus program, er der nogen der kender noget til det, kan det anbefales til en ny computer?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 59 point
Dato : 20-09-07 19:37

skal det være gratis så brug avast !

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=55

sikkerhed i bedste gratisudgaver her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156

Kommentar
Fra : myes

Dato : 20-09-07 19:38

Hejsa

Tja det er vel lidt op til den enkelte, hvad man selv synes, men selv bruger vi både AVG antivirus og anti spyware, og har ikke det mindste at klage over. Den butik vi har her i byen hvor vi bor, bruger de også selv altid AVG og anbefaler den til alle nye der køber computer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 19:42

Citat
kan det anbefales til en ny computer?

Nej kun til gamle.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 20-09-07 20:37

Har brugt det i mange år problemfrit bruger for tiden avast efter anbefaling men synes det er lidt mindre brugervenligt.

Såvel Avast som AVG har klaret sig fint i internationale tests

VH

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-09-07 00:24

Har brugt både avast + avg. Begge fungerer fint. Avast opdaterer automatisk hvorimod avg skal opdateres manuelt. Jeg har god erfaring med begge av-systemer.

Begge programmer kan hentes her:

http://www.spywarefri.dk/downloads1.htm

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 21-09-07 02:09

jeg kan ikke lig AVG da den en dag slette en af minne filer til BF2 SF fordig den mete det hvar en virus
den gjorte det hvar gang jeg have install BF2 SF og der er ikke virus på cd har kære den igemen 3 virus progarmmer Norton og Selv AVG sage der ikke hvar Virus på den og antivir

jeg holder mig til Norton Internet Security

Kommentar
Fra : leob

Dato : 21-09-07 07:16

Jeg forstår ikke chaufrats bemærkning om at AVG skal opdateres manuelt
nå min XP kører den gratis udgave ganske godt autumatisk
Brug AVG eller AVAST. Prøv dem evt begge begge (men kun een ad gangen)
leob

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-09-07 07:41

Min AVG udgave opdaterer en gang i døgnet automatisk, nemlig ved første opstart, derefter skal man selv tjekke om der er flere opdateringer hvis man foreksempel lukker ned i løbet af dagen. Avast opdaterer hver gang der er en opdatering somme tider flere gange i løbet af en dag.

MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : sfey

Dato : 21-09-07 14:01

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-07 14:24

velbekomme