/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Crash af program.
Fra : LoneG
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 19-09-07 21:58

Når min rare mand spiller poker sker det at programmet crasher (det sker ikke på vores bærbare, som er mindre kraftig). Vi skrev til deres support og har prøvet at nedsætte hardware accelerationen, installere nyeste driver til Gforce graffikkortet og geninstallere pokersoftwaren - intet af dette har hjulpet.

Skal man afinstallere den gamle driver først for at det virker og hvordan?

Andre idéer?

MVH Lone

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-07 01:46

Citat
Skal man afinstallere den gamle driver først for at det virker og hvordan?

Du skal gøre som fabrikanten ??? siger du skal gøre.

Kunne personligt ALDRIG finde på at fjerne MIN ditto...

MEN det kunne JO være, han spillede ANDRE melodier
hans kort ikke kan BÆRE/ ellers ville en nem løsning være
at sætte en blæser på den / kortet, ELLER eller åbne kabinettet.

Men det kunne også BARE være programmet/ sikkerheden
der er noget galt med.
Malware + POKER = penge ? for andre, INTET NYT DER---

Prøv at smid en PM til STL_S ??? håber den var stavet rigtigt
Denne gang.

Og håbe på han kan hjælpe__

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-07 02:54

Er det den rigtige driver i har hentet og installeret ? Har i læst om der understøtter netop jeres grafikkort ? I kan opdatere uden at fjerne den gamle først, men hvis i fjerner den gamle, så sørg for at have hentet den nye, så den ligger klar, det er ikke særlig sjov at arbejde med computeren når i har afinstalleret driveren, der kommer billede på skærmen, men i en meget lav opløsning, jeg fjerner den gamle driver, før jeg installere en ny, men det burde ikke være nødvendig

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 22-09-07 23:28

Vi har prøvet at installerer den nyeste driver som understøtter kortet, men dette virker ikke. Vi har prøvet alle indstillinger af hardware accelerationen, dette hjælper heller ikke. Vi har prøvet adkillige versioner af driveren, men intet hjælper.

????

Annuller spørgsmålet
Fra : LoneG

Dato : 03-10-07 19:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål