/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dækplast
Fra : Sønder
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 19-09-07 16:48

Min søn vil have byttet sin Motorola mobiltelefon, som han har købt over nettet i "Salgsbutikken" i Roskilde. Firmaet lover 14 dages fortrydelsesfrist, så den skulle være OK. Nu vil de ikke bytte den fordi dækplasten har mistet lime-evnen fordi han har taget det af to gange..!
Nogen forslag?
For øvrigt manglede der i æsken et memorykort, som skulle følge med, der var ingen dansk brugervejledning, den kunne ikke formattere hans 2GB memorykort og de påstår, der skulle være et datakabel med, som heller ikke var der...!

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-07 16:54

Det er jo altid godt at være bagklog.
Men man bør jo altid tjekke indholdet af æsken ved modtagelsen...
Når der mangler ting i æsken er sælger såvel som køber berettiget til at nægte modtagelse af komplet vare...
Desvære...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-09-07 21:49

Men så ved man da , at man ikke skal handle der igen. Men prøv alligevel at kontakte forbrugerombudsm.

http://www.forbrug.dk/jura/fjura/sager/inetrap.htm/

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 20-09-07 16:21

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Så lærte han det...