/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 18220
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
g_h 4281
10  JacobS. 3993
Dækplast
Fra : Sønder
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 19-09-07 16:48

Min søn vil have byttet sin Motorola mobiltelefon, som han har købt over nettet i "Salgsbutikken" i Roskilde. Firmaet lover 14 dages fortrydelsesfrist, så den skulle være OK. Nu vil de ikke bytte den fordi dækplasten har mistet lime-evnen fordi han har taget det af to gange..!
Nogen forslag?
For øvrigt manglede der i æsken et memorykort, som skulle følge med, der var ingen dansk brugervejledning, den kunne ikke formattere hans 2GB memorykort og de påstår, der skulle være et datakabel med, som heller ikke var der...!

 
 
Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-07 16:54

Det er jo altid godt at være bagklog.
Men man bør jo altid tjekke indholdet af æsken ved modtagelsen...
Når der mangler ting i æsken er sælger såvel som køber berettiget til at nægte modtagelse af komplet vare...
Desvære...

Kommentar
Fra : stilkene


Dato : 19-09-07 21:49

Men så ved man da , at man ikke skal handle der igen. Men prøv alligevel at kontakte forbrugerombudsm.

http://www.forbrug.dk/jura/fjura/sager/inetrap.htm/

Godkendelse af svar
Fra : Sønder


Dato : 20-09-07 16:21

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Så lærte han det...

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 173759
Tips : 31670
Nyheder : 719565
Indlæg : 6384381
Brugere : 218263

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste