/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
SKYPE+Mobil
Fra : dordi
Vist : 1170 gange
37 point
Dato : 18-09-07 22:54

HJÆLP !!!!

Har lige set vores telefonregning, og har modtaget opkald hjemmefra Danmark på vores mobiler, via skype... Derhjemme har de indsat penge på skype, og betaler 80 cent i minuttet for at ringe til os, men sjovt nok betaler vi også 2,5 kr i minuttet for at modtage opkald, er det korrekt???? og hvorfor???

Så modtager vi smser her i udlandet, det er gratis, og koster 2,5 kr at sende, vidste vi godt hjemmefra, men men men, vi har sgu betalt 2,5 kr for at modtage leveringsrapport også, og 2x2,5 kr hvis beskeden ikke bliver afleveret med det samme !!! HALLO, hvor høre det henne i verdenen?? Er det korrekt, og hvorfor har sonofon og telmore ikke oplyst om det???

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 28 point
Dato : 18-09-07 23:46

2,50 for at modtage skype-opkald? Ja, det koster penge at modtage opkald på sit danske mobilnummer når man er i udlandet. Det er ligegyldigt hvordan den der ringer op betaler for at ringe til Danmark.

Reglerne for betaling for leveringsrapporter kender jeg ikke. Kig i vilkårene.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 19-09-07 00:03

indstill din telefon så den ikke modtager rapporten, så betaler du ikke for den

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 16-10-07 18:54

Tak for svaret henrikkrebs.