/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
skabelon til mappe-ryg
Fra : ganga
Vist : 14684 gange
20 point
Dato : 18-09-07 16:22

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan downloade en skabelon. Den skal anvendes til ryggen på en mappe.
Det nemmeste er måske selv at oprette den i word?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-09-07 16:25

prøv Avery Design Pro
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp
det er gratis, men man skal lige registrere sig

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 18-09-07 16:51

Tegn en firkant. Højreklik på den, vælg "formater objekt", vælg "størrelse" og tast så den præcise størrelse, din skabelon må være.
Inden i denne firkant kan du så anbringe tekst, enten med WordArt eller tekstbokse eller blot streger til at skrive tekst i hånden på. Du kan indsætte firmalogo eller tegninger alt efter behov.
Når skabelonen er, som du ønsker den, gemmer du den som en skabelon. Tryk på "Gem som" i Filer.
I "Filtype" nederst vælger du "Dokumentskabelon". Du kommer så ind i mappen med skabeloner. Kald dokumentet Mapperyg eller lignende og gem.
Når du skal bruge skabelonen, Vælger du Filer ---> Ny og klikker på din skabelon, der så vil åbne sig som et almindeligt dokument, som du kan skrive i o.s.v. og gemme som et almindelig dokument. Skabelonen bliver liggende til næste gang du skal lave en ny mappe.

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 18-09-07 20:19

Mange tak skal I have begge 2.!!!- jeg accepterer begge svar..SUPER ....!!I får begge 2 et stort 5 tal...!!

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 20 point
Dato : 18-09-07 20:31

du kan altså kun acceptere et svar pr. spørgsmål, så du må vælge
alternativt kan du vælge at acceptere et svar her og så oprette et nyt spørgsmål med overskriften: point til "navn" og så i teksten henvise til denne tråd

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 18-09-07 21:22

Super.., i såfald er det dig der får point....!!
Tak for svaret hcma.