/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
familie
Fra : fjordglimt
Vist : 678 gange
42 point
Dato : 02-02-03 15:16

er der nogen der har tilknytning til Hosbondfamilien eller der kender nogen så vil jeg gerne høre noget.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-02-03 15:20

?????????laver de møbler??????????

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 02-02-03 15:24

nej der er sket en fejl det skulle slet ikke være her

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-02-03 15:33

nåå, ok

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 52 point
Dato : 02-02-03 15:35

Det er, hvad der kan ske, men kan du ikke fortælle lidt mere om den pågældende familie? Jeg har ikke selv nogen tilknytning til den, men om jeg kender andre, der har, tør jeg ikke sige på det foreliggende grundlag.

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 05-02-03 22:11

min morfar hed jens hosbond og min mormor hed Kathrine de boede nede ved Veggerby ved Års egnen , min mor er en datter af dem og hun hed Annelise Hosbond og blev gift med Karl Jensen , min mor døde for ca.4 år siden her til maj. Jeg håber at det var lidt hjælp, jeg vil gerne have så mange oplysninger som mugligt på forhånd mange tak.

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 05-02-03 22:12

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-02-03 22:23

Hej fjordglimt

Øh... hvorfor har du accepteret min kommentar som svar, før du vidste, om jeg kunne hjælpe dig?
Jeg vil selvfølgelig lade dine oplysninger gå videre til min venne- og bekendtskabskreds, men jeg kan
jo ikke garantere for, at nogen har et brugbart svar.
Og nu hvor spørgsmålet er lukket, vil du næppe heller få et svar andre steder fra. Så bliver du nødt til
at oprette spørgsmålet igen. Surt.
Men så ved du det til en anden gang.

De bedste hilsner
Rellom