/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad laver About:Blank ?
Fra : bennymanden
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 17-09-07 19:55

Hejsa.
Jeg har rodet lidt med en ældre Fujitsu Siemens 1200 MHz computer - den fungerer udmærket og jeg kan fint surfe på internet med den.
Nu til problemet: uanset på hvilken side jeg har været, f.eks. Google eller kandu.dk så er det sådan at hver gang jeg lukker ned, så kommer der ligesom bagefter eller inden under en tom side hvor der foroven står: About : blank - Microsoft Internet Explorer. - altså oppe på den blå linie - denne side lukker (for det meste) så også kort efter og PCén giver et lille "DUT" fra sig.
Hvad skyldes dette ? - og kan jeg gøre noget ved det ?
Tak
hilsen Bennymanden

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-09-07 20:34

Scan din pc, du har fået en loader/ mallware,

men bevares___kan JO bare være. det var din, startside, der ABSOLUT
starter op med en MS side = BLANK !! eller det der er VÆRRE.
Såre simpelt at rette, men vil ikke rode dig ind i mit SPROG.
Det virker _

Vent på STI_Ls

Eller blokker adressen i din firewall.

Og husk at rydde op i din REGBASE,

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 100 point
Dato : 17-09-07 22:13

About:blank får din PC til at køre totalt i l...

Det bedste/nemmeste vil være at installere den om med en ny windows hvis du ikke har en masse vigtige ting liggende på den...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-07 11:09

eller søg evt. hjælp via www.spywarefri.dk forum = http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-09-07 18:38

Det er en dum virus du har fået på din puter

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-09-07 19:35

Tak skal i have alle sammen for velmente råd og psykisk opbakning ....... hvad havde jeg gjort uden jer
En særlig tak til CLAN for det virkelig gode råd - jeg kender det link du giver mig og jeg kan til andre også kun sige - de er bare dygtige derinde og hjælpen er gratis - så hvis du får snavs så er der hjælp at hente der - - det viste sig dog i mit tilfælde at en formatering og geninstallation var den bedste løsning, og da jeg har 2 harddiske i min PC er det jo bare at flytte billeder og dokumenter over på den hvor styresystemet IKKE ligger ..... og så ellers bare i gang ....
På den baggrund giver jeg i denne omgang poængerne til Flash77 for han endte jo med at få ret.
En fortsat god dag til alle
hilsen
Bennymanden

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 27-09-07 19:37

Tak for svaret Flash77.

hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-10-07 19:10

Tak...

Det er en RIGTIG irriterende ting du havde fået fat i der...

Har selv haft den på min PC for længe siden - og jeg kæmpede som en sindsyg med den i flere måneder og fik den NÆSTEN væk mange gange... Men min PC kom aldrig til at køre rigtigt stabilt igen - så det endte med at jeg installerede skidtet om til sidst.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-10-07 20:27

Så blev vi det klogere Godt du fik løst problemet... selv om det "kostede" en om/gen- installering.
Hygge til jer alle