/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Fladskærms tv i england
Fra : jimlar
Vist : 2018 gange
20 point
Dato : 17-09-07 16:53

Jeg er ved at købe mig et nyt TV og vil gerne have en fladskærm.

Sad og ledtre via pricerunner.dk og fandt frem til disse

http://www.pricerunner.dk/pl/2-899475/TV/Samsung-LE-40R86WD-Sammenlign-Priser?allcountries=1&sort=3

Der er næsten over 3000,- forskel på den i england og den billigste i danmark. Men hver gang jeg vil bestille een i england. Kan det ikke lade sig gøre. Der er kun salg til england.

Hvorfor det??
Er det helt umuligt at købe det i england?
Er der nogle der kender et billigt sted at købe et Samsung LE-40R86W LCD skærm?

På forhånd tak

Jimmy

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 30 point
Dato : 17-09-07 17:04

Det var da heldigt, at du ikke bare lige bestilte et i England.
England bruger ganske vist PAL systemet, ligesom i Danmark, men lyden er ikke samme standard!!!!
Altså ville du få et fint nyt fjernsyn, med fint billed, men uden lyd!!!!!
På nogle fjernsyn kan man vælge, hvilken type af lydsignaler, man vil have, men det gælder ikke alle.

Værd at tænke over, inden man bestiller et nyt fjernsyn i UK.

MVH

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-09-07 19:06

Husk også at medregne told og fragt

Godkendelse af svar
Fra : jimlar

Dato : 17-09-07 19:32

Tak for svaret viskinge.