/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Bare lige en kommentar....
Fra : klanger
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 17-09-07 14:02

Hej
Har netop på denne side fra vores bolig afdeling, lagt billeder og film ind så alle beoerne kan følge med.

http://www.odense-vest.dk/Sidste%20nyt.htm

Ville du bare lige høre nogle kommentarer på den måde jeg har linket til billeder og filmklip.

Er den umiddelbart god nok eller er der nogen der har en bedre idé.

Kom bare frit frem kritik kan jo også være positiv...

Glæder mig til at høre om guldkornene...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-09-07 14:19

- Tjaeee....

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache-AdvancedExtranetServer/1.3.33 Server at odense-vest.dk Port 80

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 17-09-07 15:54

Ja jeg undskylder meget men serveren er desværre nede i øjeblikket.....

Håber I vil kommentere så snart dette er rettet?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-07 16:40

Sitet ser nydeligt ud Klanger, det er et meget pænt layout, dog ville det pynte hvis siden med film og billeder blev implementeret med sitets layout.

//bentjuul

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 17-09-07 17:14

hej bentjuul

Er lidt tungnem.....

Mener du samme tekstfarve eller.......uddyb gerne lidt nærmere, tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-07 17:55

Ja, jeg mener det vil pynte hvis du bruger samme layout som det øvrige site. Det er specielt den side med vidioklippene, som ligger på google.

//bentjuul

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 17-09-07 19:07

Ja undskyld men nu er jeg slet ikke med....!

Google's layout kan jeg da ikke lave om....

Når man ligger sine video ud på Google (for at spare plads på ens egen server) er det jo deres sider....!

Eller misforstår jeg dig helt...?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-07 21:38

Nej du misforstår mig ikke - jeg ved godt at du ikke kan ændre på google, og har i ikke pladsen på jeres server, ja så kan du ikke ændre det - men mine indlæg var såmænd bare min mening om sitet.

Iøvrigt kan man her få 1GB plads gratis http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 18-09-07 15:02

Tak for svaret bentjuul.